Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Med risk om att verka tjatig lägger jag upp ännu en till tråd med ridbilder . :smirk: Hästen är ett Arab/Haflinger sto, 13år, imp...
Svar
10
· Visningar
1 571
Western :eek: Börjar bli lite smått irriterad nu... Vart är lucky riders tidning för oss som prenumererar??? Ska inte vi få tidningen före...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: EllinorE2
·
Western Alltså, min häst är triangelmärkt. Finns det ngn chans att tävla inom western på honom? Såsom man gör clr rounder i dressyr och...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 149
Senast: __Horselover
·
Western Är det bra kvalite på de sadlarna? Vad brukar de kosta? Andrahandsvärde? Har de en modell som heter sierra el något liknande?
Svar
1
· Visningar
946
Senast: Gilly
·
E
Western Vad har ni för sadlar? Bomvidd? Drar de quarterbom, tycker semi ser så smala ut.
Svar
10
· Visningar
1 108
Senast: Egonson
·
Western Den här helgen har det väl varit rätt mycket tävlingar runt om i Sverige? Såå... hur har det gått för våra buke-cowboys and girls...
2
Svar
23
· Visningar
2 380
Senast: Alyssa
·
Western Finns det olika längd på paddar? Jag har ett problem och det är att padden hela tiden "viker upp sig" i bak. Det är ju såååå fult. På...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: CaliforniaSwed
·
R
Western Hej. Vi har ett litet problem med en häst i stallet.. hon överanstränger nacken och börjar gapa utan att man äns tar i munnen...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 730
Senast: Totola
·
V
Western :bow:Hej alla Jag söker bilder från Barrelrace & polebending på High Chaparall i sommras. Har hittat en del bilder på bildtråden HC-07...
Svar
4
· Visningar
1 046
K
Western Hej har kollat runt lite på Bosal men blir inte klok. 3/8" wide skulle det passa en arab?
Svar
2
· Visningar
1 385
Senast: maja_70
·
Western Grrrrrrrrrrr måste bara skriva av mig lite :o Är det fler än jag som har råkat ut för detta? Har några sadlar ute på annons på...
Svar
6
· Visningar
1 244
Senast: r_freddy
·
Western Helt råhudsklädd bosal kan man tävla på den? Har en som e av bomull men råhudsklädd på nosen och den får man inte tävla på. Tänkte om d...
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: maja_70
·
B
Western hej vi e två tjejer som ska åka till skövde nästa helg med våra ett åringar och tävla på Championatet! är där fler än vi som ska tävla...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: cowsense
·
Western Jag har en begagnad Double C-sadel på öppet köp. När jag fick den konstaterade jag att bakskirten var lite sned så att skarven mellan...
Svar
7
· Visningar
1 431
Senast: Maran
·
Western ..Jag tränar (Inte tävlar) en annans häst utan att ta betalt? Har fått ett erbjudande jag bara inte kan stå emot.
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Sidekick
·
Western Vart finns det att köpa "glansspray" till sadlar? vilket märke ska man satsa på? erfarenheter?
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Tender
·
C
Western Hej! Är på väg att köpa en westernsadel. Undrar vad man behöver ha under sin westernsadel? Räcker det med en vanlig sadelfilt eller ska...
Svar
10
· Visningar
2 016
Senast: cowsense
·
Western Hej ! Skulle vilja testa lite barrel race eller pole bending med min ponny . Han är dock ingen western häst och jag har inte ridit så...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: CoNo
·
Western De som finns på marknaden här, är det nåt att ha? syftar då på de billiga varianterna som finns a la hööks o liknande. självklart får...
Svar
8
· Visningar
2 340
Senast: Linnzan
·
J
Western Ja, vad tycker ni krävs för att jag med gott samvete ska kunna kalla mig westernryttare? Nu säger jag att jag är en westernwannabe. Lite...
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: Piraja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka