Hur har det gått i helgen?

Sv: Hur har det gått i helgen?

var oxå till Bjurs.. Tänkte ta revanch efter den...Hade haft chans på tävlingen 7 okt(avesta)? men blir kosseclinic i norrköping istället ... O nu till helgen kosse o ridclinic norrköping o skara. Får vänta tills nästa år:rofl::rofl:

Senast ändrad:

ha, var du i bjurs!
Men vem är du då? :rofl:

Tyvärr så blir det ingen mer tävling i år för oss...min kropp säger stopp...:cry:Får bli skogsridning i vinter o hoppas på att jag kan få hjälp med finliret av någon annan!
Då kan vi kanske komma igen till våren på riktigt nu när man har brutit muren en gång o tagit sig iväg på tävling!

Kunde inte rida på drygt en vecka efter Bjursås! Ändå hade jag två kompisar som hjälpte mig med framridningen...

Men kul var det att för en gång skull vara på "rätt sida"! :banana:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 322
Senast: Snurrfian
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 982
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Har ett 16-årigt sto som i lördags morse var halt på vänster fram vid utsläpp. Hon var inte varm, inte svullen och inte öm i varken ben...
Svar
7
· Visningar
1 457
Senast: ztsu
·
Hästmänniskan Hej! Har beslutsångest angående val av gymnasium.. Skulle bara vilja få lite tankar och funderingar vad ni på buke tycker. Ska...
Svar
6
· Visningar
1 543
Senast: Dalkullan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka