Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
var oxå till Bjurs.. Tänkte ta revanch efter den...Hade haft chans på tävlingen 7 okt(avesta)? men blir kosseclinic i norrköping istället ... O nu till helgen kosse o ridclinic norrköping o skara. Får vänta tills nästa år
Tyvärr så blir det ingen mer tävling i år för oss...min kropp säger stopp...Får bli skogsridning i vinter o hoppas på att jag kan få hjälp med finliret av någon annan!
Då kan vi kanske komma igen till våren på riktigt nu när man har brutit muren en gång o tagit sig iväg på tävling!
Kunde inte rida på drygt en vecka efter Bjursås! Ändå hade jag två kompisar som hjälpte mig med framridningen...
Men kul var det att för en gång skull vara på "rätt sida"!
Kropp & Själ Jag kör också på dans. Jag har testat pardans, men det var inte för mig. Däremot har jag gått på typ showdans, orientalisk dans mm. Man...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.