Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Western Någon som vet nån riktigt bra westernfilm? Jag har sett Hidalgo, så den behöver ni inte skriva :p men andra bra filmer. det ska vara...
2
Svar
35
· Visningar
3 609
Senast: Bill
·
L
Western Halloj!!! Har ni några bra tips på en sadel till en liten welsh mountain på ca 119cm?? Tycker det är svårt att hitta bra sadlar till de...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: Intejag
·
Western Hej på er! Jag har en d-ponny som jag är lite sugen på att börja rida western med, hittills har vi bara ridit en lektion men det...
Svar
3
· Visningar
1 468
Senast: silca
·
Western Vilken känd ryttare skulle ni vilja red eran häst? :)
2 3
Svar
46
· Visningar
4 397
Senast: Emma_lillan
·
Western Min quarter har växt som ogräs (vilket är bra:rofl:) i musklerna på ryggen och baken och då har hon också växt ur sina täcken som satt...
Svar
6
· Visningar
1 072
Senast: maja_70
·
Western Vad har ni för speciella platser som förgyller er vardag? Något som ni helt enkelt inte kan se er mätta på. Förutom hästarna...
Svar
3
· Visningar
1 003
Senast: Pleasure_in_Reining
·
Western Är det någon här som är insatt i western ridningen i Holland? Hur utbrett är det? Är det som i Tyskland? Hur är ridningen, rider man...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: lakrits
·
Western Ok...då har jag ännu en regel/tävlingsfråga; Trail at Halter-är det någon åldersgräns på hästen i den klassen? Om man är med i den...
Svar
4
· Visningar
928
·
W
Western Nu ska jag lägga ut bilder på mig (som gör grimaser) och Showman:love:! Har ridit på stång ungefär 20 gng me honom...nytt för mig me...
Svar
8
· Visningar
1 421
Senast: western_showman
·
Western Dessa ord kom ur min mammas mun innan hon hann tänka sig för. Och för de som känner mig vet att man ska inte säga något som man inte...
Svar
1
· Visningar
838
·
E
Western Läste just på RTCS hemsida att Ranch Trail Cupen är inställd pga. för få anmälningar... Så synd när man tänkt åka ... Några fler som...
Svar
19
· Visningar
1 590
Senast: _Erik_
·
Western heeej.. Någon som kan mycket om repgrimmor ?? Jag fick knyta upp våran då den trasslat in sig en del. O nu skulle jag knyta om den...
Svar
4
· Visningar
1 304
Western Den 16 september så är det en D-tävling som arrangeras av Sjuhärad-Borås klubben. De har dock ingen hemsida och vet inte hur jag ska få...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 917
Senast: roping-malin
·
Western Delar med mig av mina hjärtan Nezze Milla Talonay
Svar
10
· Visningar
1 082
Senast: gutenviks
·
U
Western Brukar ni träna era hästar med olika saker så de inte ska bli så rädda för nya grejer? Vad har ni för övningar? grejer? Hur trafik...
2
Svar
22
· Visningar
1 934
Senast: ullis25
·
Western Jag ska inom kort låna ut min häst på foder, hon har tävlingslicens för livstid. Fodervärden bor ca 40 mil ifrån mil. Gäller...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: pitchi
·
P
Western Nu skulle jag behöva lite hjälp! Jag har börjat träna min fjording i rundkorall.En erfaren person var här och visade mig hur man går...
Svar
16
· Visningar
1 595
Senast: Tussemaja
·
T
Western Jag blev lite inspirerad av real_cowgirls tråd, så nu startar jag en egen ;) Nu är min häst dessutom skadad, och kommer troligen inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 810
Senast: rocki
·
Western Halloj! Jag har hört att Paint Em som går i Kreuth/Tyskland nu ska sändas på webb tv. Men jag kan inte hitta det någonstans på nätet...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: _Smulan_
·
E
Western hej :) jag har fått upp intresset för den underbara grenen western.. men behöver lite hjälp, de är så här att jag letar sadel till min...
Svar
3
· Visningar
1 237
Senast: Gilly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka