D-tävling Sjuhärad-Borås

Sv: D-tävling Sjuhärad-Borås

Hej... Är det nån som har eller känner nån som har ett enöras med silver till salu??? Har kollat på nätet, det fanns ett på annons men det var tyvärr redan sålt...

*KL*
Imorgon gäller det ;)
Lyckat till alla som skall tävla! Själv skall man "bara" ta kort! :idea:

MVH Malin! :D

Jaha.....då var det över.
Hyfsat nöjd.

Jag såg dig faktiskt...T och du stod vid oss strax innan Horsemanshipen.
Kunde ju ha sagt något men det kändes så dumt när det var andra människor runtomkring.

Jaha.....då var det över.
Hyfsat nöjd.

Jag såg dig faktiskt...T och du stod vid oss strax innan Horsemanshipen.
Kunde ju ha sagt något men det kändes så dumt när det var andra människor runtomkring.

Jo då ;) Ibland behöver man inte säga så mycket :smirk: Jag visste att det var du med :rofl:

Kram!! :D

Hahaha.........vad bra. Vi får hoppas det blir fler gånger så vi kan morsa på varandra då.
Vet att du fotade en del...tog du bara på klubbmästarna eller fotade du annat också?
Ska bli kul sen och kika på korten..Kan du ge en vink om när man kan se dom på din sida?

Jag fotade lite i några klasser med men det var inte jätte lätt när det regnade hela tiden! :( Men nu iveckan kommer dom upp på sidan :idea:

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 344
Senast: lundsbo
·
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 742
Senast: MayGrace
·
Hästmänniskan (Vet inte om detta är rätt tråd, men provar) Hej! Jag är en 19 årig tjej som verkligen vill rida och tävla på den högsta nivån i...
Svar
9
· Visningar
2 343
Senast: Grazing
·
Dressyr Jag har inte varit aktiv i en ridklubb sen jag red på ridskolan, och det är tio år sen i år. Började tävla med min nuvarande häst under...
Svar
5
· Visningar
1 605
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka