Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Western Vad har ni för boots under chapsen?.. Måste nog köpa nya för mina har ganska breda skaft, funderar på något typ jodphurs liknande...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: fancyfree
·
F
Western Vi (jag och hoppetoss) ska ha ett mini-projektarbete i skolan och då ska vi bygga en trailgrind. Nu vill vi ha lite bilder på era...
Svar
13
· Visningar
2 584
Senast: Fia_90
·
Western Nån som känner till hur B****s långa oljerock är i kvalitén?
Svar
3
· Visningar
1 519
Senast: Paxinarion
·
Western Är inte westernryttare men jag har förstått att dessa bett främst används av er så jag provar att lägga min fråga här. Har en dam...
2
Svar
31
· Visningar
3 750
Senast: Egonson
·
Western ..Kommer här! Jag har lyckats knåpa ihop en liten film.. Titta och kommentera!:bump::banana: http://www.youtube.com/watch?v=cbgG_ZfZYGE
Svar
15
· Visningar
1 429
Senast: Karin_88
·
Western Halloj!! Vi behöver barrelrace ryttare till Nordic western på Grevagården på söndagen. Annars ställs den in. Kom och testa. Ring till...
Svar
9
· Visningar
1 734
Senast: Karin_88
·
Western Film från helgens tävling på dottern, 5 år. http://picasaweb.google.com/lh/photo/zXgaNfpjS6dTIigVlA8V2g
Svar
7
· Visningar
1 113
Senast: alazzi
·
Western Sitter här och kollar lite på annonser eftersom jag så småningom behöver en påläggskalv, inom ett eller två år. Funderar då på en...
2
Svar
30
· Visningar
3 342
Senast: Eleonore
·
Western Så ge mig ett eget stall så att jag kan ha två hästar! Var ute med min tränare och tittade på hästar idag och träffade en underbar...
Svar
6
· Visningar
1 256
Senast: anniequarters
·
Western Ska köpa sadel till min 2 åring nu va det tänkt, men vilken bomvid skall hon ha? mätte lite snabbt med tumstock idag och va ca 25 cm...
Svar
10
· Visningar
1 132
·
S
Western Jag skulle vilja ha lite tips om vad jag kan hitta ett lasso av hyfsat bra kvalite , men som inte kostar så jättemycket. Har bara...
Svar
5
· Visningar
1 395
Senast: roping-malin
·
1
Western Lite snabbt.. vad tycker folk här på buke är lämpligt pris är på en paint eller quarter som är korsad med nån annan ras?! Det borde väl...
Svar
17
· Visningar
1 959
Senast: wrangler
·
Western http://www.pixbox.se/alb539472 Här är bilder bla .
Svar
11
· Visningar
1 643
Senast: onlyappaloosas
·
Western Vilka kommer på West Star's D-tävling och KM den 25 Augusti? Vilka klasser ska ni vara med i? ;)
2 3
Svar
41
· Visningar
3 563
Senast: Elanor
·
Western ..Ett brev från AQHA som berättade att min häst var kvalificerad till World Show, usa, i år. :confused: såg jag ut och undrade hur i...
Svar
13
· Visningar
1 683
·
R
Western Får man ha det när man tävlar horsemanship??
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: attempt
·
Western Alltså är det ngn som vet?? jag får ju ingen info ngnstans... är det western tävling på Grevagården den 7-9 september?? Vart kan man få...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: kaffekart
·
Western appendixregistratur?? VAD är det?:confused: Kan någon förklar...:confused: Läste det här i ett inlägg om fullbod i Quarter avel.
Svar
6
· Visningar
908
Senast: ishmanda
·
S
Western Jag hade tänkt klarar mig med min bomlösa på min 3 åring ett tag. Men nu känner jag bara nej! Det går inte. vad tror ni kan passa...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Bill
·
Western Hur passar man in en westernsadel? vad går man på när man kollar hur den ligger etc? Vet vilka saker i huvudsak man ska titta på och...
Svar
1
· Visningar
1 400
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka