Vilka ska vara med på WSG tävling?

Sv: Vilka ska vara med på WSG tävling?

Trailen gick rakt åt pipsvängen för mig. Vet inte vad som hände, men hon började skygga för bommar, tvärnitade innan galoppbommarna, tvekade innan bron.... *suck* hon har aldrig betett sig så förut. Var lagom glad på henne. Iaf kom vi 6a av.... 9 startande tror jag. (Jag red på tränsbett, vilket hon inte hade någon respekt för så det var nog därför som jag inte kunde rida ordentligt. Hon bet sig fast i bettet och jag kunde inte få loss henne)

I horsemanshipen bytte jag till stångbett, och oj vilken skillnad :cool: gick riktigt bra och jag kom 2a.

sen vann la din syster nån klass oxå??? (eller är jag helt fel ute?? :confused: ) väldigt fin å trevlig häst tycker jag!

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
342
Senast: MiniLi
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
846
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svenska Ridsportförbundet fortsätter att driva på gällande att kandar ska bli frivilligt på alla tävlingar, inte bara i Sverige. Från...
Svar
0
· Visningar
59
Senast: Gunnar
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama