Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Western Hej, är det någon som är medlem i srha som kan kolla upp denaa häst åt mig? reg nr i AQHA är 2093145 Wranglers Sweet Jake.
Svar
13
· Visningar
1 941
Senast: Annelisan
·
A
Western Hej.... Behöver lite råd o fuderingar. Jag är ingen westernryttare själv men bestämde mig då jag köpte min arab som ung att jag skulle...
Svar
11
· Visningar
1 282
Senast: Tveket
·
Western Var det några härifrån som deltog på Elmia? Jag var inte där men har hört talas om att det skulle vara uppvisningar osv i western...
Svar
15
· Visningar
1 125
Senast: Gordon
·
H
Western Jag håller på att utbilda min arab inom westernridning och vi har redan kommit långt, för att ha börjat i våras. (det är tack vare...
Svar
5
· Visningar
1 454
Senast: white socks
·
S
Western Jag undrar vad den lilla rutan längst upp i högra hörnet på anmälningsblanketten är till för? Det står startnummer, men det får man ju...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: Stolpskottet
·
Western Finns det att få tag i någonstans? Den här lilla ponnyn drunknar ju i en normalstor pad eller filt. Jag har letat på nätet men...
Svar
6
· Visningar
1 198
Senast: Ginne
·
G
Western någon som vet var man kan hitta en ljusrosa filt eller pad??:)
Svar
7
· Visningar
1 362
Senast: girl_tea
·
J
Western Hej, Om man aldrig har pysslat med hästar förrut och vill börja, tycker ni då att det är klokt att köpa en dyr och välutbildad häst då...
Svar
9
· Visningar
1 302
Senast: r_freddy
·
J
Western Nogen som har sovit där? Vi skal upp på tävling, med vet ej hur "kvaliteten" är på Grevagårdens ryttar hotel :confused: Har du sovit...
Svar
14
· Visningar
4 693
·
Western Jag är sugen att prova på western, vad finns det för möjligheter i Stockholm då man inte har egen häst och måste förlita sig på...
Svar
4
· Visningar
8 642
·
Western Är det någon som vet vart man kan annonsera/söka efter en seriöst satsande ryttare som vill ta en quarterhäst på foder?
Svar
15
· Visningar
1 825
Senast: lakrits
·
D
Western På islandshästar heter det bara huvudlagsrem men när jag sökte det på engelska så hittade jag inget. Någon som vet vad det heter?
2
Svar
20
· Visningar
2 137
Senast: diny
·
Western Någon som vet (hällst internetsida) vart man kan hitta en riktigt stor, fluffig och mysig rumpvärmare som täcker HELA sitsen inför...
Svar
7
· Visningar
1 977
Senast: Vera
·
Western Jippie! Min tränare VANN idag senior reiningen:banana::bow:Skitkul! Var bara tvungen att skriva, blev så himla glad för hennes skull:bow:
Svar
19
· Visningar
1 779
Senast: western_boy
·
Western Är det någon som vet var man kan köpa sånna där färgade nylonträns? jag såg att Birgita Freter hade ett grönt i barrel race o...
Svar
19
· Visningar
2 247
Senast: pyret
·
R
Western Det finns ju dessa westernridningsmärken för wras, brons, siler och guld. På guldmärket ingår 2 stycken galoppombyten, nu undrar jag...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: reykurboy
·
C
Western Är tvungen att lägga ut bilder på min bebis, var och kollade på honom igår och det blev några timmars bilfärd men det var det värt...
Svar
4
· Visningar
1 136
Senast: anniequarters
·
L
Western Jo då.. så här var det... Jag skulle hålla en clinic och eftersom jag inte har så mycke kontakt med klubbar här uppe så tänkte jag...
Svar
12
· Visningar
1 571
Senast: Linnzan
·
L
Western Den som kan det här med återförsäljare får förklara en sak för mig: Deuber och Double C är samma sak, men varför kostar sadlarna olika...
Svar
8
· Visningar
2 281
Senast: Ginne
·
S
Western Jag äger idag ett halvblod som jag tävlat mkt i hoppning. Har dock intresserat mig mer & mer för western. Har varit & ridit en hel del...
Svar
4
· Visningar
3 742
Senast: cowsense
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka