Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hon jag köpte min sadel av föreslog att jag skulle köpa en tunnare pad när min häst breddat sig lite. Men jag kommer inte ihåg vad den...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Linnzan
·
Western I söndags var det Westerntävlingar på stallet och jag passade på att fota lite :) Copyright på Fotona!
2
Svar
29
· Visningar
3 476
Western Nån som har nå tips på hur man får en snygg 270graders högervändning på hästen för hand? Några riktmärken? Vad brukar man tänka på? Ska...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: melsappaloosas
·
Western Jag är på jakt efter en westernsadel och har hittat två stycken beg. som verkar breda nog till min pålla. De båda ligger i samma...
Svar
7
· Visningar
986
Senast: Piraja
·
D
Western I ställe för gummisnoddar har westernfolket nåt som håller manen på en sida på ett snyggt och naturligt sätt. Var finns det att köpa...
Svar
9
· Visningar
1 335
Senast: Seabaz
·
G
Western någon som ska på wras sm? på okna ranch.;) isåfall vilka klasser?:bump:
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 197
Senast: Dania
·
R
Western De tävlingarna som är på Greva-gården.... Har inte proppen till dom tävlingarna kommit ut eller finns de någonstans och jag bsara är...
2
Svar
27
· Visningar
2 349
Senast: Sidekick
·
R
Western Är detta något som är för alla hästar eller är det bara för vissa raser? Jag skulle gärna vilja se bilder eller någon film från en...
Svar
9
· Visningar
1 446
Senast: roping-malin
·
O
Western hej på er alla! undrar om det är någon som ska till Elmia Häst och tävla mm? vi funderar på att ta med 2 appaloosor och visa i Halter...
2
Svar
21
· Visningar
2 396
Senast: melsappaloosas
·
T
Western Såhär i vintermörkret kan man behöva lite inspiration inför årets tävlingssäsong! Jag vill se bilder på er i tävlingskläder och era...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 764
Senast: silca
·
Western Eftersom tävlingen närmar sig med stormsteg så passar jag på att slänga ut frågan.... ;) Vilka bukefalister kommer till vår "lilla"...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 105
Senast: Lenita
·
Western Halleloja. Jag har lite frågor om hunter. =) både Hus, och hack. Jag har aldrig tävlat denna grenen eller så, men jag rider min...
Svar
11
· Visningar
1 494
Senast: wrangler
·
Western Jag behöver en sadel som ska användas att rida ut i, är det här skräp eller kan den vara ok? Gillar att den är av syntet, det blir...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 990
Senast: Grålly
·
M
Western Testade ett rakt, smalt, svart (tror det var sweet iron i mundelen men är inte säker) med korta skänklar som min häst älskade men det...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Camilla_H
·
Western Jag rider min dam på ett halvfast tredelat "träningsbett" med skänklar, hon går skitbra på det MEN. Hon lyckas bita fast i skänklarna...
Svar
19
· Visningar
1 580
Senast: Torun
·
K
Western Vad använder du till vardags? Bett? Padd? Sadel...o.s.v.? Till tävling?
Svar
12
· Visningar
1 832
Senast: Sellan
·
I
Western Hur får man hästen att göra slide stop, spins och alla möjliga saker som förekommer inom western? Kan någon även förklara vad rollbacks...
Svar
10
· Visningar
1 348
Senast: Western_lover
·
E
Western Hur mycket påverkar westernridningen ditt övriga liv? Lyssna på countrymusik? Amerikansk bil? Amerikansk flagga hemma osv? Jag är...
Svar
14
· Visningar
1 437
Senast: Western_lover
·
U
Western Hur är betten från tex Hööks och Börjes? Är det samma typ av kvalitet som sadlarna.....? Vilka bett tycker ni är bra?
Svar
6
· Visningar
1 090
Senast: Piraja
·
Western La upp en tråd på Gnägg, men jag väljer att prova här med. Rida i stan? vad har ni för erfarenheter? Och säg inte bara "Nej!" eller...
Svar
18
· Visningar
1 503
Senast: Pleasure_in_Reining
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka