Tävlingskläder & utrustning

Sv: Tävlingskläder & utrustning

Mkt snyggt på er:bow:

När du tröttnat, så kan du sälja det till mig:angel:;)
Är säker på att det skulle passat nämligen...:)

*kl*
Nu har jag varit borta från buke ett tag, blev lite förvånad att se att det var liv i den här tråden :p

Inför senaste tävlingen fick jag för mig att prova mina kunskaper, och dagen innan tävlingen satte jag mig och sydde en skjorta/blus eller vad man ska kalla det. (Nu gäller det bara att hitta en passande pad)
Så här blev resultatet i alla fall ;) :

OMG! har du sytt den SJÄLV?? jättefin!

ush nu får jag prestatiosångest.. jag som tänkt sy en egen slinky/horsemasnhipjacka i vinter :crazy:

Visst är bilden från Österåsen?

Tycker det var jättesnyggt med svart pad till!

/Camilla

Sellan: Tack! Jo jag har sytt den själv, utan mönster till och med :) Och jag har aldrig ens sytt en tröja innan... Så någon nytta har man i alla fall haft av syslöjden i skolan :D

Ett tips jag kan ge är att titta på någon annan tröja/slinky eller vad som helst som sitter bra (om du inte har något mönster förstås), och ta mått från den eller kanske rita av den. Jag använde en gammal blus som jag tog en del mått från, ritade av och justerade måtten så att det skulle passa min nya blus. Sen tittade jag jättemycket på bilder på andra ekipage i tidningar, på nätet osv.

Camilla_H: Ja, det är från Österåsen :) Ja, det blir bra med svart också, men det där är bara min gamla filtpadd som jag brukar ha under sadelfilten. Har tänkt köpa en svart pad med läder i nederkanten så fort jag får råd...

Den var verkligen sk.. snygg och jag var säker på att du var utb i sömnad...mkt bra gjort:bow:

13547884.jpg
[/url][/IMG]

Turkos showfilt från Hobby Horse

var har ni köpt era nylon träns jag är ute efter ett blått.:d
jag tycker nylonträns är skitsnygga!!! :bump:

vet inte vart man får tag på det här i sverige men jag vet att lil har haft det nån gång... men jag köpte mitt i usa.. det fanns i alla möjliga färger.. (jätte rolig butik...)

Liknande trådar

Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: Dyngpeter
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
984
Senast: tara
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar