Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu skall vi se om jag klarar av att lägga upp bild på mig här... Så här brukar jag se ut.. därav smeknamnet "emma med den lila hatten" *ler*
Klicka på fotot du vill länka till och välj sedan till vänster "skicka bilden som länk" eller vad de nu står. Sen kan du välja vilken storlek som du vill ha (min bild ovan är den näst största) och när du gjort det får du upp några fält med kod. Kopiera den som är riktad till forum och lägg sedan in den i ditt inlägg här i tråden!
/Camilla
Kul att se fler som tävlar i färgade nylonträns, jag är rätt ensam på tävlingarna häromkring.
Nej, det får du inte. Har du skjorta ska det vara krage på. Du får rida i polo om du vill också men nån slags krage skall det vara.
Lägger ut en bild på mig o Miko när vi tävlar... Tycker att slinkyn e så fin... (Vet att jag har mkt korta tyglar här, men det var bara för att det var såååå otroligt mkt galopp bommar o svängar å ja hade inte tränat det... så)
[/url][/IMG]