Tävlingskläder & utrustning

Sv: Tävlingskläder & utrustning

Så här färgglada är vi den här säsongen!

Observera att jag har skjortan utanpå men det är för att jag var gravid i 26:e veckan på den bilden!

/Camilla

*kl*

Slänger in en liten fråga angående ämnet; Får man tävla i kraglös skjorta?

Nej, det får du inte. Har du skjorta ska det vara krage på. Du får rida i polo om du vill också men nån slags krage skall det vara.

Jag letar efter en turkos pad eller filt att lägga över en tunnare pad men hittar ju ingen. Turkost passar jätte bra på gråskäck och sen har jag inte sätt nån annan som har det. Jag vill inte ha som alla andra. Har vit skjorta med turkosa fjärilar på.

Orange är snyggt till fuxar! Jag har en kompis som har en riktigt mörk fux och hon vill också se ut typ sådär!

/Camilla

Nu skall vi se om jag klarar av att lägga upp bild på mig här... Så här brukar jag se ut.. därav smeknamnet "emma med den lila hatten" *ler*
alb_show_id518205_page0.html

Nu skall vi se om jag klarar av att lägga upp bild på mig här... Så här brukar jag se ut.. därav smeknamnet "emma med den lila hatten" *ler*

jag kan ju inte.. hur gör man... jag har album å foto inne på pixbox.se....

Klicka på fotot du vill länka till och välj sedan till vänster "skicka bilden som länk" eller vad de nu står. Sen kan du välja vilken storlek som du vill ha (min bild ovan är den näst största) och när du gjort det får du upp några fält med kod. Kopiera den som är riktad till forum och lägg sedan in den i ditt inlägg här i tråden!

/Camilla

eller så här...

Senast ändrad av en moderator:

var med den hästen det hela började.. det lila lyser nästan upp på henne...

Klicka på fotot du vill länka till och välj sedan till vänster "skicka bilden som länk" eller vad de nu står. Sen kan du välja vilken storlek som du vill ha (min bild ovan är den näst största) och när du gjort det får du upp några fält med kod. Kopiera den som är riktad till forum och lägg sedan in den i ditt inlägg här i tråden!

/Camilla

TACK!!! :banana:

jag brukade tråckla på ett tyg på min annars ganska tråkiga pad när jag skulle tävla :b nödlösning om man inte finner någon tillräckligt snygg pad kanske :D

Kul att se fler som tävlar i färgade nylonträns, jag är rätt ensam på tävlingarna häromkring.

Kul att se fler som tävlar i färgade nylonträns, jag är rätt ensam på tävlingarna häromkring.

jag brukar vara det oxå... vet att gittan har ett grönt men annars är det ovanligt.. fast i sådanan klasser tycker jag att det är kul!! då skall man synas!!

Lägger ut en bild på mig o Miko när vi tävlar... Tycker att slinkyn e så fin...:D (Vet att jag har mkt korta tyglar här, men det var bara för att det var såååå otroligt mkt galopp bommar o svängar å ja hade inte tränat det... så)
13702959.jpg
[/url][/IMG]

Lägger ut en bild på mig o Miko när vi tävlar... Tycker att slinkyn e så fin...:D (Vet att jag har mkt korta tyglar här, men det var bara för att det var såååå otroligt mkt galopp bommar o svängar å ja hade inte tränat det... så)
13702959.jpg
[/url][/IMG]

Den tävlingsdressen är ny va ?!
Snyggt !!

Ny o ny vet jag inte.. hade den nere på chappen oxå..
Just d nu kom ja på, hade den på söndagen när inte du va där.. så för dig e den ny.. :D

kram
/C

68131_1187286936.jpg

Så såg jag och Liza ut när vi tävlade - på ett ungefär :)
har ett ljust träns som matchar med sätet/sitsen(?) på sadeln.

Liknande trådar

Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: Dyngpeter
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
984
Senast: tara
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈