Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag har börjat intressera mig för westernridning och har väl så småningom tänkt tävla oxå. Men samtidigt har jag en unghäst som jag har...
Svar
12
· Visningar
1 243
Senast: Lutten
·
U
Western Tänkte kolla med er om ni har några tips till mig. Min häst har en förmåga att dra upp huvudet och bli väldigt stark och vill då gärna...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: Tussemaja
·
Western Tjenix. Vad fort denna helg gått. Imorgon är sista dagen på hjo. Red Polebendingen och blev 5a. jätte nöjd. Imorgon ska jag rida...
2
Svar
29
· Visningar
3 070
Senast: Kottiz
·
Western Hallå hej allihopa! Som säkert iallafall några här vet så har jag en liten treårig quarterkille, han har vuxit och förändrats något...
Svar
17
· Visningar
1 319
I
Western Vad ska en ropinghäst kunna? Tex. back på kommando osv. Vilka här tränar roping, bilder?:)
Svar
8
· Visningar
2 278
Senast: _Erik_
·
Western Börjar vara sugen på en westersadel till ponnyn. Problemet är bara att hon är mkt rund och kort över ryggen och så har hon i princip...
Svar
8
· Visningar
983
Senast: Cilva
·
C
Western Har en liten funderare. Har alltid funderat över hur westernsadeln, sadlas på. Från filt, o pad till själva sadeln. Läste att någon...
Svar
2
· Visningar
761
I
Western Hej, är det någon som har en mörk häst med ljus sadel? Bilder!!;)
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: Sidekick
·
S
Western Har mina funderingar på att köpa denna showsadeln men den är bomlös och nu undrar jag om någon som har koll ev. Monke vet om jag får...
2
Svar
20
· Visningar
2 421
Senast: Camilla_H
·
Western Man får inte rida på två händer längre på stångbett i Freestyle reining va? *kollar i regelboken* "Det är tillåtet att rida på två...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: Carolina
·
Western Vad säger reglerna om brösta i olika klasser? Jag tänker framförallt på ridgrenarna. Vad tycker ni? Ska man rida utan i dessa...
Svar
12
· Visningar
1 599
Senast: pleasurerider
·
Western Jag har ett 14 årigt sto som jag försöker lära in galoppombyten på. Hon fattar gärna galopp och kan förvänd men blir stressad och...
2
Svar
22
· Visningar
3 009
Senast: _smiles
·
G
Western vad tycker ni om neoprene-paddar och neoprenegjordar? Har ni det? Varför? Varför inte? Jag har själv hört skäckhistorier om att det...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 882
O
Western Försökte hitta trådar om detta men lyckades inte! Ni som har grövre hästar...hur hittar ni "breda" stångbett?! De jag har hittat har...
Svar
10
· Visningar
1 168
Senast: orcide
·
G
Western Är det någon som tycket det var bra på hjo i år?? har kollat deras gästbok och det är väldigt mycket klagomål!! men va tyckte ni andra??
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 278
Senast: white socks
·
L
Western Är det någon som vet var man kan få tag på en lassoring, en sån som man har om hästens hals istället för att rida med träns:confused:
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: lillab
·
A
Western Finns de någan annan plats än SQHA's hemsida för SQHA tävlingsresultat? Jag är specifielt intresserad av de Nationals tävling resultat...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: AnuM
·
K
Western Har sökt som en galning på internet men inte hittat något.:confused: Någon som vet vart man kan beställa Westernridning från början...
Svar
6
· Visningar
3 741
Senast: ishmanda
·
E
Western Det där med semi, qh, full qh osv vet jag. Men finns det något sätt liknande det man mäter bomvidden på engelska sadlar, där man mäter...
Svar
8
· Visningar
1 776
Senast: bigganl
·
Western Vart kan man få tag i såna där horn - med eller utan skalle? Ska sitta på en stolpe... Tips???
Svar
7
· Visningar
1 159
Senast: MDusty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka