Resulatat från HJOKO!

Sv: Resulatat från HJOKO!

jag kom 7 i horsemanshipen med min lilla 4åring.. det var hennes tredje tävling bara.. så jag är jätte nöjd över henne.... men roligast var nog i barrel racen...
kom 6 på lånad häst som jag bara hann å rida en snabbis kvällen innan.. å det var typ 4:de gången hästen gick runt tunnor bara.. så det var super kul!!! (kommer nog aldrig att kunna släppa den grenen... :D )

grattis till alla andra!!

Är det någon som vet vart det finns kort från HJOKO??? eller någon som har här inne???

hoppas det finns några kort iallafall.. vill så gärna se!

:confused:Var hittar man resultaten från tävlingen?

:confused:Var hittar man resultaten från tävlingen?

har inte kommit ut ännu... men det brukar finnas på deras hemsida sen.-.. ( hjoko.nu) men som sakt.. det kan ta ett litet tag.. hoppas det kommer ut snart!!

Hej, jag satt o snokade igenom på westernsidorna här idag, och såg att de faktist är folk som skriver här :) jag har kort från Hjo ko på en del deltagare. Jag var på söndagen och tog kort på roping och även barrelracet. och på torsdagen med på ´pleasure o Trail. så snoka gärna på miin hemsida !" ;) www.ljungberg.fotoexpress.se (har bara med vissa har 200 bilder till på datorn :)

Hej, jag satt o snokade igenom på westernsidorna här idag, och såg att de faktist är folk som skriver här :) jag har kort från Hjo ko på en del deltagare. Jag var på söndagen och tog kort på roping och även barrelracet. och på torsdagen med på ´pleasure o Trail. så snoka gärna på miin hemsida !" ;) www.ljungberg.fotoexpress.se (har bara med vissa har 200 bilder till på datorn :)

vilken lätt å fin hemsida!!! du hade fått med mig på några kort från både chappen å hjoko... skrev i din gästbok... fats det fanns bara kort på mina lånade hästar...*ler* inget på mig å min egna.. hihi´...

La ut en länk till Pixbox i en annan tråd om Hjo-ko vi måste ha stått nästan brevid varandra för första kollen på en av småbilderna så var det så likt en av mina så jag nästan trodde att du hade "snott" en bild. Fina bilder och vilken snygg hemsida du har;)

hehe, nej jag är inte mycket för att stjäla :P fick också en sån reaktion när jag såg ett kort i en hästtidning som var precis på samma motiv jag tagit :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Behöver nog mest skriva av mig och ventilera mina tankar... Har tre hästar. En swb, 17 år som jag precis börjat rehaba efter en...
Svar
18
· Visningar
2 512
Senast: MimmiNO
·
Ridning Hejsan! Jag rider på ridskola just nu som jag trivs väldigt bra på. Finns vissa hästar jag klickar med direkt och som jag får en jätte...
Svar
2
· Visningar
1 573
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 350
Senast: QueenLilith
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 694
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka