Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Min kompis har en bomlös westernsadel och nästan varje gång hon rider far padden jätte mkt bak. När hon far iväg sätter hon den nästan...
Svar
1
· Visningar
782
Senast: attempt
·
Western Bor i Skara till hösten och känner inte till något i länet. Behöver lämna in ungisen som är nyligen inriden för lite utbildning samt...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: Mumin_79
·
T
Western Jag har nästan aldrig ridit western för utom att jag provat lite smått... Men nu är det så att jag bor jätte nära en NH- och western...
2
Svar
26
· Visningar
3 282
Senast: Ginne
·
Western Tjena hela högen ^^ (oh vad jag saknar gnäggforumet.) En såndär fatalt konstig fråga som bara kan komma från mig.. Men, är det...
2
Svar
28
· Visningar
2 628
Senast: Bewildered
·
Western Jag ska så småningom köpa en ny häst med inriktning på western! :banana: är det nån här på buke som kan tippsa mig om nån bra hemsida...
Svar
4
· Visningar
7 743
Senast: pyret
·
E
Western Skulle vilja hitta något bra ställe där man kan få läsa om träningstips och få lite inspiration. Gärna lite kul läsning om...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Expensive_Hobby
·
K
Western Är det tillåtet att använda levande kalv i Sverige, i ropingklasser?
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: Krims
·
Western Hej på er alla! Misstänker att vi är en drös som sitter hemma i ridhusen/ridbanorna och laddar inför Nationals för Quarterhästar...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 109
Senast: Kickis
·
W
Western Jag har en nordsvensk westernhäst på foder som har stor potential inom western men tjurar lite ibland :p Vi tränar för en jätteduktig...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
10 102
Senast: Svanhild
·
M
Western Tänkte bara öka träningssuget hos er här på buke, datumet för årets upplaga av Ranch Trail Cup är spikat till den 8 september. Så nu får...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 795
Senast: BonRaiz
·
F
Western Är den bra/lärorik? Det lilla jag har sett på trailern såg intressant ut iaf. Funderar på o köpa den :d
2
Svar
20
· Visningar
1 506
Senast: CoNo
·
F
Western När bestäms datum på de ungefär?
2
Svar
20
· Visningar
1 705
Senast: ninni
·
  • Låst
Western Hej! Jag har nyligen (äntligen) fått tag i min svarta lössvans. :D Men den är svart med solblekta strån, dvs några bruna strån (så...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 133
Western Hur lång tid brukar det ta från betalning till att man får hem sitt medlemskort?
Svar
3
· Visningar
808
Senast: maja_70
·
M
Western Mitt arabsto är väldigt mjuk och går lätt undan för tryck när jag rider henne.Det jag saknar hos henne är lite mera "motor".Hon har...
Svar
4
· Visningar
936
R
Western Jag letar efter länkar till westernaffärer... Svenska. Häst utrustning, inte bara kläder :p Lite inredning vore kul att kolla på med...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Fia_90
·
S
Western har kollat lite i regelboken man får tävla på ett spedebit och ett halfbreed. vad är det? jag har försökt googla men utan...
Svar
1
· Visningar
933
·
Western Okej en freestyle reining och sådär va men såhär har jag aldrig sett en häst stoppa förut, det är ju faen 15-20 meter :eek...
Svar
12
· Visningar
1 427
B
Western Jag startar en ny tråd...med risk att bli hängd av någon:crazy: Är det någon som inte vill ha med sin bild här, så bara hojta, så tar...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
15 494
Senast: Elanor
·
Western De kanske inte är så vanliga i Sverige, men jag är nyfiken - vad för sorts hästar ligger dessa sadlar bra på...
Svar
1
· Visningar
1 135
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka