Nordsvensk westernhäst

Sv: Nordsvensk westernhäst

hej sellan
jag undrar över en sak det här med datorer blir jag inte riktigt klok på men på westernutrustning har du en tråd om sporremar men det är ju Ike med bruten svensk-eng som skrivit hur har han kommit över din profil kan andra gå in på tex min och ändra jag är liksom helt körd på det här med datorer så ja måste bara fråga hur det har gått till
mvh Skogsråa

Senast ändrad:

Ike PMade mig, sedan PM;ade han igen och bad mig kopiera det han skrivit tidigare. eftersom jag hade sparat medelandet.

jag kan ta printscreenbilder om du vill.

Ike PMade mig, sedan PM;ade han igen och bad mig kopiera det han skrivit tidigare. eftersom jag hade sparat medelandet.

jag kan ta printscreenbilder om du vill.

Howdy.
That's right, I did that. By the way Sellan thank's again for that.
Regards Ike

Att dom är 40+ är ju ingen ursäkt !:D Dom borde veta bättre! Fy på dom, lura stackars Sellan ! :smirk:

Det där verkar faktiskt lite skumt Sellan !
Ike kan läsa svenska i alla fall , fast dom kan väl det i Switzernorrland? :devil:

Det där verkar faktiskt lite skumt Sellan !
Ike kan läsa svenska i alla fall , fast dom kan väl det i Switzernorrland? :devil:

Bill?
Is it a crime to learn Swedish? sorry that I offer my help.
Ike

Äsch...skit i han...han älskar o retas;)
Jag tycker iaf det är kanonbra att du skriver "Svengelska", då min engelska inte alltid räcker till....
Och jag fortsätter gärna o läser dina inlägg....:bow:

din härliga sarkastiska ton förgyller min dag :D

well, de som hänger på ridklubben e så lata att de skjutsar ungarna till hagarna med bilen (ca 200meter) för att de orkar inte gå både dit å tillbaka :rofl:
vissa e ok men andra behöver man inte tala högt om ;)

din härliga sarkastiska ton förgyller min dag :D

well, de som hänger på ridklubben e så lata att de skjutsar ungarna till hagarna med bilen (ca 200meter) för att de orkar inte gå både dit å tillbaka :rofl:
vissa e ok men andra behöver man inte tala högt om ;)

Realy??????
Well? No brain no pain.
H. nice day
Ike

haha jaaa.. när jag var installad på ett annat stall så gnällde de över att jag slängde hästhår på gödselstacken, fast jag fortsatte iallafall :D då gick de och GRÄVDE upp håret.

jag flyttade ganska snabbt därifrån :rofl:

Bill?
Is it a crime to learn Swedish? sorry that I offer my help.
Ike
Learning Swedish is not a crime Ike, you should know better than that!, so don´t get pissed off , mr Sauerkraut. And you can live anywhere as far as I´m concerned, Västernorrland or Switzerland makes no difference to me, Ike. Please stay and enlighten us with all your wisdom !:smirk:
/ Bill :cool:

Senast ändrad av en moderator:

Howdy Bill
I an't pissed off or sour why should I? i don't need this forum but I like to learn Swedish and this is for me a good way.
And you know? i like to give, and have frends in life and I don't know much more than Horses and Cowboy profession.
And for me ALL who love horses are my frends also You.
You give me Swedish, I give you Wisdom from the past (not My wisdom) Ok? are we frends?
Regards Ike

sellan? annars var det BonRaiz som skrev det :p :rofl:

Jag tränade western på en nordsvensk brukshäst.. Kom aldrig iväg på tävling:cry: .. Men hon va duktig och det va roligt.. (huvudsaken om du frågar mej:angel: ) Att vinna tävlingar är inte mitt mål i livet..

Men Här kommer en bild på Hajdi som kommer från Östersund..
Ursäkta kvaliten på bilden.. Så rider jag lektion för en av mina favorittränare.

%7B4748630C-7102-490C-B67F-FB912FC1B3AD%7D.jpg

Jo, men han menar nog att jag hade rätt...om att han älskar o retas...

Men menar du på riktigt allvar, eller driver du...det där m plocka upp håren fr stacken?
Det låter ju inte klokt....
Hos oss slängs det ut på gårde, så fåglarna får ny isolering till sina bon:D

ja jag e helt allvarlig!
de tyckte för övrigt att jag var dum mot min häst eftersom körning är ingen motion :crazy:
de hade massor av ideer.. det byts ut folk där titt som tätt och det är alltid en stallplats minst ledig, men "gänget" är kvar :rofl:

synd att du inte bodde i närheten av sundsvall, då kunde du få komma dit på studiebesök :D

Men gud:eek: , det blir ju bara värre o värre...
Körning ingen motion, det var ju det dummaste jag hört....och vilka ryggmuskler de bygger sen...
Låt mig gissa, det är "innegänget" som tycker detta?
Ja, det vore nästan värt o åka dig på ett studiebesök, Sunsvall är inte såååå långt;)

jajjamän. det e innegänget ;) eller tja, högsta hönsen där.

har flyttat till stallet brevid dem nu, de har klagat på att vi lekt i våran paddock (syns ej från deras stall, konstigt nog så har vi inte ens lekt där.. :p), att våra hästar springer för mkt i hagen och att de som rider min b-ponny har hämtat henne själv i hagen :rofl:

sedan frågar en av de i "gänget" varför jag inte rider själv på min 26åriga gamla B-ponny (trots att jag är 170cm lång) :eek:

man har aldrig tråkigt iallafall :angel:

Liknande trådar

Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 029
Senast: Lycan
·
Hästvård ***DISCLAIMER: Veterinär är inkopplad och har varit från början. Denna tråd är skapad för att få mer input plus att jag själv tycker det...
Svar
11
· Visningar
2 451
Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 290
Senast: Nielaa
·
Ekonomi & Juridik Hej! varnar för låååååångt inlägg men behöver lite "Push" just nu... Har haft ett uppehåll från att vara hästägare på några år men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
15 170
Senast: fijja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar