Nordsvensk westernhäst

Sv: Nordsvensk westernhäst

:mad: Skulle kontra med något dräpande som typ Fart Och Räser Dragar (mondeo disel ägare:) ) tyvärr straffar gud somliga med en gång:devil: sitter med trasig bil och ska i väg med häst till morgonen och "repratörn" vart uppsagd för ett tag sen tur att man har snälla grannar så vi kommer iväg:banana: skulle önska just för tillfälle att jag ägde en nyare volvo:p

Sv: Nordsvensk westernhäst

"Travnordis", är det en korsning mellan kallblodstravare och bruksnordis???? :angel: Det kanske är en ChryslerFord du menar ???:devil:

Ja, men en sak är ju den att om du läser annonser så står det i var o varannan nordsvensk av travstam, travarnordis, nordistravare osv... säger man sen att man äger nordsvensk får man frågan trav eller bruks?... det där med att det är två olika raser har INTE sjunkit in hos folk... det heter i folkmun travnordis o bruksnordis oavsett vad det står i stamböckerna...

Liknande trådar

Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 029
Senast: Lycan
·
Hästvård ***DISCLAIMER: Veterinär är inkopplad och har varit från början. Denna tråd är skapad för att få mer input plus att jag själv tycker det...
Svar
11
· Visningar
2 451
Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 290
Senast: Nielaa
·
Ekonomi & Juridik Hej! varnar för låååååångt inlägg men behöver lite "Push" just nu... Har haft ett uppehåll från att vara hästägare på några år men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
15 170
Senast: fijja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025