Nu är det snart NATIONALS!

Sv: Nu är det snart NATIONALS!

"knapplån"

Grattis Sidekick!:)

Min lilla pålle fick en andra och en femteplacering i Junior pleasure! :D Tjoho!! Hon är ju bara tre, och tränad i några månader!
:bump::bump::banana::banana::banana:

Flera referat från alla dagarna å alla medaljörer ligge rute på Stallmagasinets hemsida. De uppdaterar alltid med westernnyheter så där kan ni läsa http://www.stallmagasinet.com/
tipsar Jackpot

Jätte grattis!:banana: Då måste jag ha sett dig, för jag var ju där och kika då....:)

Grattis! Tyvärr åkte jag ju på torsdagen så jag hann inte se någon alls....

Tack! Hon va med i haltern också, etta, etta i klassen plus en reserve champion. :banana:

Grattis till dig också!

Jag hälsade på din pärla i stallet :D

Kid blev 1-a för ena domaren o 2-a för andra, vilket jag är helnöjd med med tanke på hans utseende för dagen!

Grattis till er! Gick i samma pleasure som er Savannah, inte någon dum häst de inte! :bow:

Aha.. äger Du Savannah? Jag har sett henne hos Conny när vi varit där och hälsat på våra hästar.

Det är verkligen en jättefin häst Du har!

Grattis till framgångarna på Nationals!

MVH/Carina

Tack!:D
Ska bli spännande att tävla henne själv... Då vet man aldrig vad som händer....:rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: Bison
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 139
Western Hoppas innerligt att detta forum (buke) än idag kan leverera :bow: Det var ju BARA 5 år sedan jag själv var aktiv här inne :nailbiting...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
21 343
Senast: kryddelydd
·
Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 824
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka