Ähum.. Erfarenhet av flyg till/från Kanada?

Sv: Ähum.. Erfarenhet av flyg till/från Kanada?

Ha ha tack men nej tack, har redan alldeles för många resor att göra i höst!:angel:
först en resa ner till haflingerrasens kärna Ebbs i tyrolen för att se på hingstar och stoföl auktion!
lämnar pengarna hemma..:D

sen backpacking i australien så jag kommer ha fullt upp!:)

vad är det du ska göra i kanada?

träffa Nån.. klappa hästar, dregga runt.. klappa hundar, troligen kika på kor.. Ähum.. ^^ Uppleva semiöken för första gången i mitt liv? :D

Ahh låter ungefär så som jag kommer tillbringa min tid i australien!;) blir säkert jättekul!

jodå.. det blir det säkert... ^^ För både dig å mig :)

Ska vi utbyta skvaller sen? ;)

Självklart!:) håller på att leta efter ridställen.. hade gärna gett mig ut på en lååång strandgalopp där nere..;) här hemma finns det ju bara klippor..

Självklart!:) håller på att leta efter ridställen.. hade gärna gett mig ut på en lååång strandgalopp där nere..;) här hemma finns det ju bara klippor..

Låter underbart juh!

själv hoppas jag på lite galopprundor på hans nya palomino (den enda som inte bockar som en tok ^^) över "slätterna"..

låter som vi inte bara bör utbyta skvaller utan öven bilder va? :D

jag blir bara borta en vecka i sept som det verkar nu.. ^^ kanske längre nästa gång.. :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
1 051
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka