Färga lössvans?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Färga lössvans?

Jaha, då får man ju gratulera dig, till att har "smörjt" dommaren rätt då....:bow:

Men jag tycker det är elakt av dig att "klassa" ner mig, kalla mig dum och inte allmänbildad(pratar bara för mig själv), som inte håller på m Plearure i "din klass"...låter mkt nedvärderande....
Jag förstår mkt väl vad/varför du håller på m grooming och lös-svans men tycker inte om sånt själv...för det behöver jag väll inte va dum?
Jag är säkert lika seriös i annat vad gäller hästeriet, som du är m grooming?
Tror du inte det?
Och sabba tråden känner jag inte heller att jag gjort...bara satt lite "färg" på den;)

:bow::bow::bow:

Du som har koll på lössvansar, hur mycket dyrare brukar en skimmel svans vara?

Jag köper direkt från en tillverkare i USA, en jätteduktig tjej. En helvit svans av henne kostar (beroende på längd och tjocklek) $100-$640, plus frakt $20.

En "normal" fulltjock svans (1 pound) 37''-40'' tex ligger på $280

Vita svansar är alltid dyrare.

Jaha, då får man ju gratulera dig, till att har "smörjt" dommaren rätt då....:bow:

Men jag tycker det är elakt av dig att "klassa" ner mig, kalla mig dum och inte allmänbildad(pratar bara för mig själv), som inte håller på m Plearure i "din klass"...låter mkt nedvärderande....
Jag förstår mkt väl vad/varför du håller på m grooming och lös-svans men tycker inte om sånt själv...för det behöver jag väll inte va dum?
Jag är säkert lika seriös i annat vad gäller hästeriet, som du är m grooming?
Tror du inte det?
Och sabba tråden känner jag inte heller att jag gjort...bara satt lite "färg" på den;)

Jag menade självklart inte att du inte var i samma klass som mig på det viset, utan att du inte tävlade pleasure, "klassen pleasure = grenen pleasure".

Och sen menade jag heller inte att folk itne är allmänbildade osv osv utan att de finns vissa i den hrä tråden som gjort narr av användning av vice versa, vilket irriterar mig, om folk vill driva och skratta åt saker och ting, så gör det någon annanstanns.. Och jo, lite sabbad är tråden då detta var inte alls vad den handlade om, så starta en egen tråd och diskutera det där.

Det verkar som trådskaparen fått svar på sina frågor och ämnet som sådant är uttömd. Jag väljer därför att låsa tråden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Har klurat lite på om denna hästs färg, hon verkar ha fått mer grå/vita strån varje gång hon bytt päls. Svansen var väldigt vit redan...
Svar
12
· Visningar
1 645
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 211
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 195
Senast: Madalitso
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 032
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar