*Bildtråd*...HC-07

Sv: *Bildtråd*...HC-07

lägger upp ett smakprov från albumet!:angel:
IMG_3932.jpg

Tog mig friheten att spara ned bilderna på Styrbjörn och Wopee i min dator eftersom jag vet att Wopees ägare gärna skulle vilja ha dem.... :angel: ;)

Den hästen var min favvo de är tydligen en korsning på arab-quarter sa Terence Mcfadde. den är så fin och sååå duktig.:love:

Stammen på Wopee är e:Suspisious Mischeif och u: Smirrah ox...:D
Jag red mamman när hon hade Wopee i magen, jättemysig liten häst...:love:

Stammen på Wopee är e:Suspisious Mischeif och u: Smirrah ox...:D
Jag red mamman när hon hade Wopee i magen, jättemysig liten häst...:love:

då är det ju en halv syster/bror till Wopee... mitt 4åriga sto (paint/ Wels cob) är oxå efter Suspisious Mischief.... det är trevliga avkomor tycker jag!

Var får man tag på en lila hatt? :love:

hihi.. jag var en av dom första som hade det.... köpte min hos håkan å laila i deras butik (rid i skog å mark) för ca 5år sen.. men jag vet att det gick å köpa på hjoko förra året... (hoppas på att dom säljer iår igen... så jag kan köpa en ny...) det är ju jätte dålig kvalitet på dom så dom håller inte så bra, men dom är fina... *ler*

Om det var du som red i lila,Isåfall var du grymt duktig! :bow:
Hoppas på att du är med nästa år igen o ger Gittan en match!! :banana:

Han har rätt många avkommor mest korsningar men några renrasiga också...rätt tuffa i psyket har jag hört från folk som har....;)

hihi.. jag var en av dom första som hade det.... köpte min hos håkan å laila i deras butik (rid i skog å mark) för ca 5år sen.. men jag vet att det gick å köpa på hjoko förra året... (hoppas på att dom säljer iår igen... så jag kan köpa en ny...) det är ju jätte dålig kvalitet på dom så dom håller inte så bra, men dom är fina... *ler*

Syns det här att jag gillar lila..... :angel: ;)

IMG_2230.jpg

åååh vilken härlig man :love:

Jättefint ekipage desutom ;) Både du o hästen passar ju i lila.

Verkligen, det är ganska synd då stubbman är väldigt fult.. :p

Om det var du som red i lila,Isåfall var du grymt duktig! :bow:
Hoppas på att du är med nästa år igen o ger Gittan en match!! :banana:

ja det var jag.. det var ju inte min häst iförsig.. hon är så gammal oxå, är hon fortfarande i tävlingsbruk nästa år så kanske jag ställer upp... men det är så surt när det är så hår fint mellan mig å gittan ibland... men men.. hon har en stor å snabb häst som vinner på längd, så det är bara å försöka... *ler*

Han har rätt många avkommor mest korsningar men några renrasiga också...rätt tuffa i psyket har jag hört från folk som har....;)

japp! jag har en riktig liten BITCH hemma...*ler* men inte värre än min förra så det är lungt men alla andra säger att hon är sten tuff så... :rofl:

Liknande trådar

Gnägg Ja då och då kommer jag ihåg hur mycket jag brukade hänga här på buke! Efter att Vit fick somna in runt midsommar 2014 så sa jag upp mig...
Svar
8
· Visningar
1 862
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 381
Senast: Magiana
·
  • Låst
Övr. Katt Bilder #2 börjar ju bli full så jag och Missia startar en ny tråd: Så här såg hon ut förra vintern när hon försökte undvika att gå i snön!
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
319 662
Senast: Linta
·
Utrustning Japp, dags att starta en ny tråd om våra träns. Såklart bilder som gäller och kanske lite info om tränsen. Dressyrträns; Schockemöhle...
2
Svar
39
· Visningar
11 315
Senast: Bobloblaw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar