Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoy. Ang bildtråd, till alla nyfikna. Det finns en bild på mig från rhc, klass 3. Bild nr2 , jag e bara inne o ballar mig, måste ju testa av arenan. . Leta på rha o fotograf.
Åhh vad det du som red söta korsningen? som även var med på freestyle reiningen?
men golden! Var du där? attans! >.<
och mjodå, nog var det Paxinarion alltid ^^ visst e dom svåra att missa? och nog tusan e Shoni söt som socker...
Å mamsen By the way, riktigt fint foto på dig å prinzipezzan
tank jo tank jo. By the way, jag har hittet en riddare som jag ska träna för i höst , bra va? Typ Mackan.
japp satt i en solstol med fötterna nergrävda i sanden och glassa..
jag och kompisen diggade verkligen den lilla kompakta sötnosen
vad är det för raser i henne?
Åhh vad det du som red söta korsningen? som även var med på freestyle reiningen?
Hon är svensk ridponny... a.k.a. Haflinger/russ/newforrest.. även känd som New Russlinger
Hon e en kanonponny, snacka om att ha alla fyra hovarna i alla fyra hörnen.. har nog aldrig sett henne snubbla eller tappa balansen.. Å duktigt stabil i skallen med
Måste vart charmen från haflingern jag föll för nä jag gissade faktiskt på russ, nånting.. så det var ju inte helt fel!
ni var helcharmiga i eran bonne outfit och låt val... jag var så imponerad att jag glömde fota..
Den är fäst i en "grimma" som sitter runt nosryggen. en. sedan sitter den mellan frambenen och i sadelgjorden, så att hästen inte ska kunna slänga upp huvudet. nästan alla har det i time events och roping-grenar