Ranch Trail Cup 2007

Sv: Ranch Trail Cup 2007

Suck...den som ändå finge va med:(
Men att jag kommer o tittar/hejar på er alla, det skall jag....

Tänk om tävlingsledningen kunde ha en liten Clinic för "gröngörlingar" före tävlingen...det kunde ju dra in lite extra prispengar till er andra:angel:;)

Var i detta avlånga land ligger Slöinge?? Har försökt att hitta på e*iro, men lyckas inte...

Var i detta avlånga land ligger Slöinge?? Har försökt att hitta på e*iro, men lyckas inte...

Ungefär vid halmstad. Om du söker på Halmstad på eniro och går lite uppåt längs kusten mot falkenberg så står det slöinge.;) Så det är en bit att åka.
/Erik

SKulle det möjligtvis få plats en Anneli och en räka i er transport/bil när ni åker dit?? Betalar naturlitvis för det! :)

OT: Hur går det i hästletandet?

Vet inte om vi får dra två hästar ... mamsen har iofs BE men måste kolla det isåfall... och sedanvet jag inte vad mamma tycker.. vet inte om pappa ska med än heller.. men vi kan ju höras när det börjar närma sig.
Jodå, det kryper fram hästar här och där som plötsligt är till salu. Men jag vill inte ha första bästa utan den perfekta ! Samtidigt har jag ett år kvar på skolan så det får ta tid. Vet ju inte riktigt vad jag vill ha än, kollar på allt från ettåringar till 5-6. men nu tror jag att jag kommit fram till att jag vill ha ngt äldre så jag kan börja tävla ganska snart iallafall, tar sååå låååång tid med en ettåring.
Mycket som skall spela in; rätt pris,rätt kemi,fin,allroundstam(helst) o.s.v.
/Erik:)

Ungefär vid halmstad. Om du söker på Halmstad på eniro och går lite uppåt längs kusten mot falkenberg så står det slöinge.;) Så det är en bit att åka.
/Erik

Annars klarar eniro även av en sökning direkt på "slöinge" :angel: :D :bump::banana::rofl:

ja det har du rätt i hehe :o :D

BTW, vågar man starta i Ranch Trail med en 4-åring som inte tävlat förr?

ÅÅÅ jag vill verkligen ner, men jag kommer nog inte kunna, har en konferans med jobbet :cry: :cry:
Ursch jag blir såå avensjuk på alla som ska ner..
Men nästa år ska jag banne mig ner:crazy:

//Carro

Jag får också sikta på nästa år...lilla fröken är blott 3 år och går på bete från maj till juli ut och det blir lite kort att jobba fram henne i tävlingsform på så kort tid...men jag är så sugen!!!!;)

:rofl: Det vågar DU säkert...men jag vågar inte äns med en 5-åring:crazy:

Nu är det hög tid att starta en liten pepp-tråd till er som inte törs. :devil: Jag är säker på att ni fixar detta. Nån mer här på buke som tror det????? Jag sätter en påse morötter på att ni klarar att skicka in en anmälan :banana: och därefter är det bara att komma och vara med, hur lätt som helst!!

:o Eh, hur knäpp är man på en skala, om man anmäler sig till RT som sin 1a tävling?
Sitter just nu m anmälnings-sidan framme:eek:...och hjärtat slår frivolter...mammamia:crazy:

Fy på dig MiaL...;) och hettsa sååå..

:banana:Pepp Pepp Pepp Pepp Pepp:banana:... jag är med nästa år ju...med min då fyraåriga fröken;)

Ja du ja, ni skulle kunna va med iår redan:idea:
Du har ju tävlingsvanan:)

Nåja, nu har jag iaf tittat på anmälningen:rofl:
Funderar till imorn...det är säkert fullt redan....

Du har inte pratat med Lilly, hör jag:angel:... Tror inte det skulle gå att vara med i år. Hon har inte ridits sen i april:o

:rofl: Nä, det har jag inte iofs, men har pratat med min egen, o de diskutionerna har varit stundtals livliga:rofl:
Du hinner, hon har inte stått så länge än...förrästen går det mesta i lugn mak:angel:, inte så svettigt jobb...
Nån galopp, lite trav/jogg och en hel del ryggn och...ja du vet:idea:

Nu känner jag min fröken rätt väl (gör även Staffan då, förståss:o ) och visst kan jag ta en enkel galopp medelst tvärflygning, trav/jogg med baklängesinslag vilket helt glöms bort i ryggningsmomentet...:crazy:...ropa på alla roliga hästarna, spana efter utgången där sista hästen gick ut och när hon inte får som hon vill blir hon skiträdd för publiken:eek:...:cool:...anar att du vill ha dit mig som avledande manöver för er andra...eller;)

Så där ja nu har anmälingsblanketten inspekterat och då e de ju bara några enkla knapptryck så är den biten avklarad.:banana: Har redan börjat och kolla efter de fräschaste morotspåsarna:angel: Det är ju bara att gå in på banan och göra så gott man kan sedan kan man bara glassa runt en stund ta sig en fika och bara njuta av att ha vågat ta ett nytt kliv i livet:love: Eller vad tycker ni andra, varför vänta tills nästa år, nästa år kommer ni att känna er rutinerade om törs va med i år:D

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 607
Senast: Ragdoll
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 593
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 029
Senast: Lycan
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 981

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka