Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag som sagt vet ni någon bra sadelutprovare i västragötaland ellr i närheten? Jag vill ha hjälp med att hitta en till min bredis.
Svar
10
· Visningar
4 843
Senast: zingoalla
·
Western Ska troligtvis köpa en arab som tidigare inte är westernriden (mest skogsriden men mjuk o lyhörd för hjälper, känslig i munnen). Jag...
Svar
1
· Visningar
806
C
Western Lägg in bilder på era westernhästar :D
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: Bewildered
·
S
Western Jag har en Western sadel och jag är ganska ny i Western så jag undrar hur westernsadeln ska ligga.. Alltså hur långt bak... Tack på...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Stina_Julle
·
F
Western Jag håller på att sälja min älskade sadel som hästen tyvärr har vuxit ur. Problemet är att jag har en spekulant som inte bor på något...
Svar
2
· Visningar
2 357
Senast: FidoDog
·
V
Western Jag hittade åter igen ingen tråd som kunde svara på mina frågor, jag kanske är dålig på att leta helt enkelt. :confused: Men iallafall...
Svar
4
· Visningar
1 658
Senast: Gordon
·
Western letar för fullt efter dessa hästkarlar... någon som vet vart de gömmer sig??:confused: :bow: :bump: :bow: :bump: :bow:
9 10 11
Svar
217
· Visningar
14 939
Senast: BonRaiz
·
P
Western Tjena i sommarvärmen! Jag hoppas någon som kan vill hjälpa mig! Jag har en Trail sadel weaver, Q bom som jag haft sedan höstas på min...
2
Svar
28
· Visningar
3 492
Senast: Plogflickan
·
Western Har jag gjort bort mig helt eller vågar vi visa oss på Nationals...
2
Svar
27
· Visningar
2 636
Senast: Kickis
·
M
Western Ni som varit ute på lite mer tävlingar än mig... Hu stor är skillnaden mellan de olika tävlingsnivåerna? Jag menar nu på ekipagen...
Svar
14
· Visningar
1 539
Senast: SKOGSRÅA
·
E
Western Hej! Kort fråga: vad är bäst - chicagoskruvar eller snörning som fäste på huvudlag och tyglar, eller är det en smaksak? /Marie
Svar
8
· Visningar
1 156
Senast: Eeiram
·
S
Western Lite nybörjar frågor: Ska man dra upp padden i mellanrummet under hornet så att manken är fri? Hur många underlägg och i vilka...
Svar
6
· Visningar
1 515
Senast: clarinho
·
P
Western Hur är "Westernsadel Double C Trailrider Apache" är det ett märke att köpa eller bara elände? Tyckte själv att lädret så lite tunnt ut...
Svar
3
· Visningar
1 815
Senast: ernst
·
M
Western Jag får inte mina två araber at gå i jogg.Måste vara något jag gör fel eftersom det inte fungerar på någon av dom.Har ridit för...
2
Svar
21
· Visningar
2 119
·
A
Western Snälla kan ngn kunnig hjälpa mig. Sitter m anmälan till en wras D tävling. Vill anmäla alla klasser som går i Klubbmästerskapet, OPEN...
Svar
4
· Visningar
1 119
Senast: reykurboy
·
S
Western Jag har ridit engelsk riding sen jag avr liten, men nu har jag bytt gren och vill satsa fullt ut på western men eftersom jag aldrig...
Svar
8
· Visningar
1 195
·
Western Jag ska köpa en western sadel till mitt arabsto. Har inte hållit på med western så mycket förut ( ridit några lektioner, men det var...
Svar
11
· Visningar
1 583
Senast: Grålly
·
S
Western Kan egentligen ingenting om western och sadlar men jag undrar om man kan få tag på bra och inte svindyra westernsadlar. Är de på tex...
2
Svar
25
· Visningar
3 530
Senast: Grålly
·
Western http://www.nordicwesternfestival.se/proposition.html Nån som anmält sig?? Har bara scannat igenom proppen lite snabbt, i och med att...
Svar
13
· Visningar
1 219
Western Har efter en tids fundering bestämt mig för att trots allt inte avla på mitt vbl-sto, hon kommer att få lämna jordelivet nu i slutet av...
Svar
16
· Visningar
1 208
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka