Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller tummarna för dig!
*Biter ihop läpparna och kniper med tummarna så de blir blååå*
Om jag tolkar er kvinor rätt: En karl = billig arbetskraft !
Ja, men vad är en drömkarl då?
Ja, det kan man undra...jag tror att han är det från början när man hittat honom...det känns bara rätt.
Men sen veti katten vad som sker efter 15-20år...
Är det vi kvinnor som gräver vår egen grop?
Nån med ett bra betalt jobb som är snäll, läs generös, så man får hästsaker då och då?
Har jag...
Nån som är händig och kan snickra på stall, hus, gård?
Hade jag, därför är han nog inte intresserad o göra om det
Nån som motorsågar och klyvar ved, klipper gräset och släpper ut hästarna varje morgon?
Har jag, men är nog rädd o behöva göra det sista, därför har vi ingen gård...än
Någon som åtminstone har ingenjörsexamen så den klarar av att räkna, koppla elgrejjer och fattar hur tekniska saker fungerar?
Inga problem här heller, utan examen i igenjörsteknik
Någon som är tycker om och är snäll med barnen?
jadå, inga problem här heller...lite väl snäll kanske nu när de är tonåringar
Någon som kan laga en god middag, bjuda på ett glas gott vin och titta djupt i ögonen?
Yes, en 5-1a här oxå....så va f...gnäller jag för
Någon som kan rida?
Kan säkert, men vill absolut inte visa det...för då anser han att han verkligen är FAST
Eller skall dom vara snygga hantverkare som är coola och inga mesar?
Nja, snygg o snygg...ögonen var iaf himla mysiga för 22år sen...förrästen så är dom det än, bara men tittar djupt in i dom....och mes, nä fy f....då skulle det inte hållit så här länge
O my gud
Du har ju hittat HAN....för jösse namn Bev, sköt dina kort rätt nu...visa inte allt du kan ....än på några år
Jag tror att det är så jag fått en lite väl för "soffad" man här hemma...har gjort för mkt saker själv, utan att vara så där lagom "okunnig dum blondin", som mannen fått hjälpa...
Beprövad erfarenhet, kallas det!Så talar den okunnige...
Kanske nåt i stil med Helge Fossmo , kanske??? Tänk när han kommer med den Helige Ande erigerad o talar tungomål under täcket??? fast han är ju upptagen nu förstås, men erfarenhetsmässigt så blir han ledig till ansökan senare. Det tar ju ett par år mellan varje! (O kvinnorna svärmar runt såna som spyflugor runt en koskit)Ja, men vad är en drömkarl då?
Kanske nåt i stil med Helge Fossmo , kanske??? Tänk när han kommer med den Helige Ande erigerad o talar tungomål under täcket??? fast han är ju upptagen nu förstås, men erfarenhetsmässigt så blir han ledig till ansökan senare. Det tar ju ett par år mellan varje! (O kvinnorna svärmar runt såna som spyflugor runt en koskit)
Hu, det låter förskräckligt!
Andra får svärma! Jag har redan hittat min drömkarl... Tackolov!
mvh Eva
ja, det tror jag. Först ska väl karlstackaren jobba häcken av sej o när han är trött o äntligen ska få vila ja då ska det nuppas både fram- och bakifrån o till råga på allt så ska han också betyga hur mycket han älskar henne. Ja se kvinnor , dom kan verkligen......
/ Bill, en enkel träl i uppförsbacke, dock ej prenumerant -här gäller lösnummer !
(O kvinnorna svärmar runt såna som spyflugor runt en koskit)
...det värsta är ju att du har rätt här
Mitt svar på drömprinsen, först måste man kyssa många prinsar innan man hittar den rätta grodan.
Du vet att det är drömgrodan nära han säger : älskling om du tar hand om hela världen så ska jag ta hand om dig.