några singel karlar här?

Sv: några singel karlar här?

Mmm det är mest såna veklingar jag hittat... Som aldrig säger ifrån på allvar o som går att manipulera hur lätt som helst. Inget kul ju! Var i det är utmaningen liksom? :mad:

Ne precis. Jag har raggat stenhårt på min bilmek o nu lyckats få honom precis så förvirrad som jag ville, nu vet jag inte vad jag ska göra med han för nu är det inget kul längre :p

Ne precis. Jag har raggat stenhårt på min bilmek o nu lyckats få honom precis så förvirrad som jag ville, nu vet jag inte vad jag ska göra med han för nu är det inget kul längre :p

*Asg* Det är med andra ord nu han antingen ska Hångla upp dig i brygga... eller sparka ut dig ur verkstaden.. *S*

:rofl: :rofl:

Ja precis, vi får väl se om han gör nåt sånt! ;)

Vad? :D :D Jag tycker båda vore rätt skoj :rofl: (Det sista ur utmaningssynpunkt om det är för rätt anledningar ;))

*kl*
Undrar just om gullig elektriker kan vara alternativ till bilmek???:angel:

Har ju iallafall en del elgrejer som skulle behöva fixas....

Och dessutom ÄR han söt som socker!!:love:

ja, det tror jag. Först ska väl karlstackaren jobba häcken av sej o när han är trött o äntligen ska få vila ja då ska det nuppas både fram- och bakifrån o till råga på allt så ska han också betyga hur mycket han älskar henne. Ja se kvinnor , dom kan verkligen...... ;)
/ Bill, en enkel träl i uppförsbacke, dock ej prenumerant -här gäller lösnummer !

Så talar den okunnige...:cool:

:rofl:

Alltså, yrkesmän överhuvudtaget gillar man jue! ;)

*kl*

Jag är glad att jag har en man som är snäll och tycker om mig, bara mig.

Det kan tyckas mesigt men det räcker väldigt långt.

mvh Eva

Ja såklart, men nu snackar vi lite drömkarl som är bra praktiskt sett! ;)

hehehe, du får dig nog en intressant liten näsbränna en vacker dag.. ;) en såndär så du undrar vad som händer å varför hela världen e konstig...

Eva, klart du har rätt.. att hjärtanen funkar för båda är ju det viktigaste, men ibland så verkar det krävas mer... eller så är det helt enkelt så att jag överlag tidigare bara hittat pojkar som är varmluftsballonger - mycket snack och lite hockey... å så gärna en rejäl skopa lögner å lite tårar.. ^^

Ja, men vad är en drömkarl då?

Nån med ett bra betalt jobb som är snäll, läs generös, så man får hästsaker då och då?
Nån som är händig och kan snickra på stall, hus, gård?
Nån som motorsågar och klyvar ved, klipper gräset och släpper ut hästarna varje morgon?
Någon som åtminstone har ingenjörsexamen så den klarar av att räkna, koppla elgrejjer och fattar hur tekniska saker fungerar?
Någon som är tycker om och är snäll med barnen?
Någon som kan laga en god middag, bjuda på ett glas gott vin och titta djupt i ögonen?
Någon som kan rida?

Eller skall dom vara snygga hantverkare som är coola och inga mesar?

mvh Eva

får jag ta mig friheten å svara? ^^

"drömkarlen" för mig i af.. rent mentalt är någon som är stabil, ärlig och ordentligt headstrong. En som inte backar och som vågar vara sig själv, hela tiden. Nån med Hjärna, temperament och självsäkerhet.

Fysiskt arbete? äh.. tja, det Underlättar om han vet vad som är fram och bak på en grep.. *S* och iaf kan hantera en hammare..

Hjärtat,
Tricket är att man kanske måste prova lite olika innan man hittar rätt... (ibland ganska många olika...:crazy:)

mvh Eva

Jag nedvärderar absolut inte vad du har eller vad du skriver, jag försöker bara vara ironisk i skrift men det framgick tydligen inte.

Självklart är allt det du beskriver en drömkarl, fast ska det vara min drömkarl så är det ett måste att han inte är för känslig eller "mesig" eftersom att annars funkar det inte i längden med mig.

"drömkarlen" för mig i af.. rent mentalt är någon som är stabil, ärlig och ordentligt headstrong. En som inte backar och som vågar vara sig själv, hela tiden. Nån med Hjärna, temperament och självsäkerhet.
..

Ett noll till dig! Med en sån som tycker om en så kan det inte bli annat än bra.

Hjärtat,
Tricket är att man kanske måste prova lite olika innan man hittar rätt... (ibland ganska många olika...:crazy:)

mvh Eva

Jao.. jag har kommit SÅ långt iaf... :rofl::rofl: nje, om ni kanske kan vara liiiiiite småtysta om det så Tror jag att jag hittat Han Den Där, men jag får lixom återkomma på en punkten... Men jo, han kan rida, han Är tjockskallig som en liten jag vet inte vad, uppvuxen på gård, klister i arslet, van vid allt möjligt udda och oudda.. kan både meka bilar, bygga stall och rida knepiga hästar *S* Och Än så länge funkar skallarna ihop, så vi får väl se.. Har jag tur som en tokig behöver jag inte leta mer. Håll tummarna! ;) *krama om*

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: julgrisen
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka