W
western_boy
Sv: några singel karlar här?
hehe ja e bara 15 xD
Oki hur gammal är du då?
hehe ja e bara 15 xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oki hur gammal är du då?
Passa dej, western boy! Det är bara din kropp dom är ute efter, å sen dom har utnyttjat dej så kastar dom ut dej!
Ha ha ha .
Jag fick en , men jag e inte singel, så det var bara att backa undan. Inte för att skryta men jag lyckades "skarma "( jag vet inte hur jag lyckas jag kan ju inte ens stava till de) 2 st. Men de förstås , i min ålder börjar dom bli lite synsvaga.
Klart du får ett Lycka Till från mig... Du kommer aldrig vilja gå tillbaka till annat boende så den stackars ägaren till den gården får väl dras med dig sen......
Passa dej, western boy! Det är bara din kropp dom är ute efter, å sen dom har utnyttjat dej så kastar dom ut dej!
VISSTE att jag skulle ha varit med dig
Min charm (så stavas det!!!) verkade vara lika med noll, eller så fattar jag ingenting.....
ÄH, det kommer väl när det kommer, troligen charmar jag alla när jag väl hittat MIN cowboy!!!!
Jag vet att han finns. vet bara inte var...
Rättelse: Kropp och plånbok
Ja, blev mer biten, kan jag lova...bortsett från att ha så många hundar....den "lille" som är knappa året och ändå störst, var som sagt överallt, utom där jag ville...men var en hejjare på o jaga räv
Räven höll sig på avstånd, av ovannämda andledning, men ormvråken fick jag chasa bort en dag från hönorna, vilket inte var lätt med bara stenar
Och igår fick jag en bevakning fr Hemnet (haft i flera år) på en mkt välskött, charmig gård bara 1,5 mil fr stan
OP övertalning tar sin början
Men VA, har du tänkt o flytta tb till Hälsingland, eftersom du redan har en renoveringsobjekt där?
DET vore verkligen synd
"En stor *** i ett fattigt hem är en bra tillgång!"