några singel karlar här?

Sv: några singel karlar här?

Passa dej, western boy! Det är bara din kropp dom är ute efter, å sen dom har utnyttjat dej så kastar dom ut dej! :rofl:

hehe nja ja behöver nog inte oroa mej för dom som skriver här än tror ja xD

Oki, då skulle inte jag heller kalla dig för karl än ;) :rofl:

Ha ha ha .
Jag fick en , men jag e inte singel, så det var bara att backa undan. Inte för att skryta men jag lyckades "skarma "( jag vet inte hur jag lyckas jag kan ju inte ens stava till de):o 2 st. Men de förstås , i min ålder börjar dom bli lite synsvaga:rofl:.

Ha ha ha .
Jag fick en , men jag e inte singel, så det var bara att backa undan. Inte för att skryta men jag lyckades "skarma "( jag vet inte hur jag lyckas jag kan ju inte ens stava till de):o 2 st. Men de förstås , i min ålder börjar dom bli lite synsvaga:rofl:.

Ska kanske klarlägga, under tävlingarna på RHC, på HC:smirk:

VISSTE att jag skulle ha varit med dig:cry::crazy::D
Min charm (så stavas det!!!) verkade vara lika med noll:angel:, eller så fattar jag ingenting.....

ÄH, det kommer väl när det kommer, troligen charmar jag alla när jag väl hittat MIN cowboy:love::love::love:!!!!

Jag vet att han finns. vet bara inte var...:crazy:

Klart du får ett Lycka Till från mig:D... Du kommer aldrig vilja gå tillbaka till annat boende så den stackars ägaren till den gården får väl dras med dig sen...:rofl:...

Ja, blev mer biten, kan jag lova...bortsett från att ha så många hundar:eek:....den "lille" som är knappa året och ändå störst, var som sagt överallt, utom där jag ville...men var en hejjare på o jaga räv;)
Räven höll sig på avstånd, av ovannämda andledning, men ormvråken fick jag chasa bort en dag från hönorna, vilket inte var lätt med bara stenar:rofl:
Och igår fick jag en bevakning fr Hemnet (haft i flera år:() på en mkt välskött, charmig gård bara 1,5 mil fr stan:banana:
OP övertalning tar sin början;)

Men VA, har du tänkt o flytta tb till Hälsingland, eftersom du redan har en renoveringsobjekt där?
DET vore verkligen synd :crazy:

Har jag inte lyckats o charma min egen till nästa års HC, så vill jag ha en intensivkurs av dig...
Kosta vad det kosta vill:rofl:

VISSTE att jag skulle ha varit med dig:cry::crazy::D
Min charm (så stavas det!!!) verkade vara lika med noll:angel:, eller så fattar jag ingenting.....

ÄH, det kommer väl när det kommer, troligen charmar jag alla när jag väl hittat MIN cowboy:love::love::love:!!!!

Jag vet att han finns. vet bara inte var...:crazy:

Jag hoppas att du hittar honom innan rhc nästa år, annars får du haka på mig. jag vet inte hur jag gör, mmååååste beropå att jag e blond.:o

Ja, blev mer biten, kan jag lova...bortsett från att ha så många hundar:eek:....den "lille" som är knappa året och ändå störst, var som sagt överallt, utom där jag ville...men var en hejjare på o jaga räv;)
Räven höll sig på avstånd, av ovannämda andledning, men ormvråken fick jag chasa bort en dag från hönorna, vilket inte var lätt med bara stenar:rofl:
Och igår fick jag en bevakning fr Hemnet (haft i flera år:() på en mkt välskött, charmig gård bara 1,5 mil fr stan:banana:
OP övertalning tar sin början;)

Men VA, har du tänkt o flytta tb till Hälsingland, eftersom du redan har en renoveringsobjekt där?
DET vore verkligen synd :crazy:

Härligt BonRaiz!!! Håller tummarna för att din op-övertalning funkar:D

:rofl:...mitt renoveringsobjekt har jag ägt sedan 1989. Tyckte att det var i svalaste laget under några vintrar och när vattenledningarna var väck rev vi ut innanmätet helt och byggde ut kåken men hann inte göra klart då det blev ett par kriser + att jobben försvann så vi flyttade till Småland av den anledningen. Dottern huserar i stallet däruppe och håller koll. Vi ska renovera klart huset under våra semestrar sen och så har vi en bra sommarstuga med plats för hästarna:D

*knapplån*

Hittar man inte några singelhästkillar så är mitt tips att ta o leta reda på en bilmeksingelkille istället, då blir bilen i väldigt bra skick! ;)

:banana: Yes, nu e jag på gång, nu e jag på gång....:banana:
Idag körde vi runt iaf för o kolla om vi kunde hitta dit...en bra början:)
Tyvärr hade jag kollat kartan på hemnet lite fel, så vi hitta inte o hade glass i bilen efter inköp i stan, så jag fick ge upp.
Men tänker övertala honom på o ta en tur imorn igen:angel:

Gud, det låter ju hur härligt som hellst, att ha en liten "gårds-sommarstuga", så du kan ha med hästen dit oxå:banana:

Tack:bow: det kan behövas:crazy:
Han har nämligen alltid, i slutändan "hittat" nåt fel på de ca 20-tal gårdar vi kollat på:(

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: julgrisen
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden

Hästrelaterat