några singel karlar här?

Sv: några singel karlar här?

Jag brukar bjuda qwinnor på skuts med min tidaholmsgigg den är ganska smal i sätet så en lagomt rund qwinna ger god kroppskontakt och värme .Om qwinnan är lätt gör det inget för jag vägerganska mycket och då lutar sätet mot mig ,lite skarp trav så åker qwinnan mot mig och god kroppskontackt erhålles .Jag skall köpa en qwinnoperuk och två lagoma bollar om jag måste köra män så inte jag får felaktiga rykten i trakten .

Senast ändrad:

:idea: Är det därför det går undan ibland när man åker amrikanare med soffa fram, och man försöker allt för att inte störa chaffisen. man ska halt enkelt följa med i svängarna:Djag som har trott att det är chaffisen som har velat komma fort hem (man lär sig något varje dag) kanske ska pröva den tekniken någon gång om man har något intressant brevid sig;) för på hästryggen blir det ju tät kontakt med en gång. (om man vill utsätta hästen för det?) får nog bli viktväktar kost i några månader först innan jag utsätter hästkraken för något sådant, hon har nog med mig:crazy:

:p jäpp det är därför det finns så många singelkvinnor :Dfinns inte så många män som är vuxna nog att dela uppmärksamheten med en häst:devil:(eller fler:angel:) och de som har nog självkänsla, självförtroende och inte behöver bli bekräftade var och varannan minut för att ett förhållande ska funka är troligtvis redan upptagna:mad:av en hästtokig tjej/kvinna ;)
Sånt skitsnack!!!!!!
Problemet uppstår när en hästkvinna har en icke hästintresserad man, och han upptäcker att han blir behandlag som tvåa efter en gammal valack! ;)

Skulle tippa de problemen hade kommit i vilket fall som helst i ett sådant förhållande. Ett sunt förhållande innefattar inte svartsjuka eller konkurrens mellan mannen och valacken.....väl..:confused:..lever kanske i det blå fullständigt....(lite sidosprång från temat på tråden nu...ursäkta).

Sånt skitsnack!!!!!!
Problemet uppstår när en hästkvinna har en icke hästintresserad man, och han upptäcker att han blir behandlag som tvåa efter en gammal valack! ;)

Det gäller att hålla isär begreppen...då blir det inga problem. Jag har inte nåt "kärleksförhållande" till mina hästar i den meningen. Där är maken nr 1...icke hästintresserad.:cool:

Sånt skitsnack!!!!!!

:smirk:Vänd på problemet om jag är tillsammans med någon som mekar med bilen inte :devil: blir jag sotis på bilen eller tycker om att jaga då får man ju ta med i beräkningen att man inte lär se så mycket av karln under hösten och vintern men känner sig inte som en igenpluggad studsare för det. Är det lite tag i en så ser man till att hjälpas åt så båda kan hålla på med sina intressen,så det är ganska självalt om en karl(även fruntimmer som inte kan skapa sig egna liv ska nämnas, lite rättvis ska man vara) känner sig behandlad som tvåa. men :ptyvärr måste jag ge dig lite rätt rent teoretiskt så måste det vara lättare om båda är hästintresserade har inte varit med om det, har varit med om tvåansyndromet och de é inte kul:eek:

:angel: Min bästa kompis är en kille, han har tre hästar, älka att lufsa runt i skogen. Han köpte sig en snygg nordis förra året som vi kört och ridit in nu. Han är singel och ser bra ut men det bästa med honom att han är världens ödmjukaste människa jag känner. Han kan du lägga in en stöt på:D;)

Åhå och i vilken åldersklass är han? ;) :love:

Oxå nyfiken;)
Men av Rockis ålder att döma, så skulle han väll bli en TOYBOY för mig:rofl:

Låter trevligt...mmm, va det inte nåt jag behövde på Börjes just nästa v:angel:

Skämt o sidå...även om min kära make är totalt ointresserad av hästar, så hoppas jag fortfarande att han går med på att köpa en egen liten gård en dag...hoppet är ju det sista som överger en:)
Och så var det ju faktiskt han som köpte min 1a häst, så liiite involverad är han ju;)
Tyckte väll synd om mig, så han ville att jag skulle ha egen hobby...han har ju sitt...
Förb...synd att vi inte har samma bara...

Åh, känn inte så... jag har det precis lika fast min gillar ju att bo på gård, ta in höt, bygga stall, bygger nu en corall o.s.v. Men inte intresserad av själva hästeriet:rofl:... Vi får luta oss på varandra BonRaiz:bow:

Ja tack...det får vi göra...men vill oxå ta in hö, bygga stall och corall...med gubben min:(
Han borde ju va lite "orolig", att jag hittar en hästkarl på alla mina resor m hästen;)
Kanske det hade påskyndat gårds-köpet:angel:

Vi hyr;)...billigare än en lägenhet:D...sånt kan locka:angel:

Glöm det:(...det har vi diskuterat redan...
Nä, skall vi ha en gård, så skall det va eget...har alltför många exemplar här runtom, som hyrt, byggt o donat och fått lämna, när nån i släkten plötsligt blivit m häst:crazy:

Ni får leta såna hyresvärdar som jag har...som har egna hus/gårdar på andra håll...och dom är lite ohögsamma i närheten av djur;)

Han är 43 år, ser yngre ut, om man gillar det:D Blond ca 1,85 lång kan jag tänka mig;) Eget hus bor med sambon sotis:D(katt) skulle det vara ngt:angel:ni kan få hans nr så få ni slåss om honom:bump:

Lite väl gammal för mig tyvärr så jag drar mig ur fighten. Men lycka till ni andra! ;)

Han är 43 år, ser yngre ut, om man gillar det:D Blond ca 1,85 lång kan jag tänka mig;) Eget hus bor med sambon sotis:D(katt) skulle det vara ngt:angel:ni kan få hans nr så få ni slåss om honom:bump:

Kunde ha varit en beskrivning av samma kille som jag nämnde i ett inlägg;)...ok, katten heter inte sotis, killen är närmare 2 meter och så är han väl något äldre också...:angel:...men sjunga kan han:idea:

...kanske är så med singelkarlar...känner en till som bor i eget hus men som har tax istället, lång även han:rofl:

Här har ni ett litet smakprov:D

KopiaavBild052.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: julgrisen
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 620
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka