några singel karlar här?

Sv: några singel karlar här?

letar för fullt efter dessa hästkarlar...

någon som vet vart de gömmer sig??:confused:

:bow: :bump: :bow: :bump: :bow:

Nej visste jag det skulle jag vara där själv o jaga! Tänk o hitta drömkarlen som har hästar som livsstil och inte vill ha barn men ville ha mig :love::D Då skulle jag vara lycklig i alla mina dar sen :D

Har ju hela Vättern framför näsan när man är till Hjo då ska det ju inte behövas dras på någon badbalja:angel: Uppvärmt vatten är för veklingar:devil:

Hihi....jag vet faktiskt en nu kom jag på.
Tävlinsryttare och cowboy ;).
Kommer finnas på Hjo också antar jag........hihi

Ja badbaljor är väl inte bästa sättet där nej...men hemlagad mat:idea:..för den som är händig....alltså vägen till mannens hjärta går genom magen har jag fått lära mig (lite omväg kanske men tydligen funkar de så...)Nu brukar det bli grillning nere vid banan, så det kanske inte slår heller....det kanske får bli strumpeband då tjejer...
Finns det ingen man här i faggorna som kan tipsa lite...hur får man en cowboy på fall? (Ta med i beräkningen att man sovit i tält några nätter och det har varit lång kö till duschen (med kallvatten), men man har däremot duschat hästen och sprungit i lera vid hagarna, samt grillat tre dagar i rad för att inte tala om hur många timmar man suttit till häst...) Skall bli SÅ spännande att höra!

Hejsan när jag är ute och rider med upp till 12 ryttare jag och resten Q upptagna nyskilda, småflickor allt under 45 är pedofileri ,men qwinnorna måste vara självgående

*kl*

Såg tråden och tänkte: "Perfekt ställa för mig att kasta ut lassot på, här måste det flockas med karlar!"
Kikar in och typ, 1-2 karlar, så besviken jag blev...
Men det får nog bli så att det bär av till HJoKo, för på chappen hittades det bara en bra, men tyvärr väldigt upptagen karl :(

Hejsan när jag är ute och rider med upp till 12 ryttare jag och resten Q upptagna nyskilda, småflickor allt under 45 är pedofileri ,men qwinnorna måste vara självgående

:rofl::rofl:Underbart att höra att man är för UNG! om man inte uppnått 45 års strecket....:rofl::rofl:

Hjälper min karl till i stallet så är det högst motvilligt.. Han tycker jag ska sluta med hästar helt:eek: .. Så lite intresse från hans sida skulle inte skada.. Men det är klart jag tycker om honom ändå. Han är ju min:love:

Om min pojkvän skulle be mig att sluta med hästar så skulle jag inte tveka, hästen skulle ut på annons direkt. Han är mycket viktigare för mig än vad havremoppen i hagen är, faktiskt, trots att hästar alltid har varit mitt största intresse!
All kärlek till min älskade! :love:

Oj dig håller jag inte med för fem öre! Min häst är min största kärlek o han går före allt annat! Dock kan jag kompromissa till pojkvännens fördel ibland, men aldrig att jag skulle ge upp hästintresset för en karl :crazy: I min värld är en karl som kräver en sån uppoffring verkligen inte värd det :smirk:

Om min pojkvän skulle be mig att sluta med hästar så skulle jag inte tveka, hästen skulle ut på annons direkt. Han är mycket viktigare för mig än vad havremoppen i hagen är, faktiskt, trots att hästar alltid har varit mitt största intresse!

Om en karl skulle be mig sluta med hästar har han inte förstått vad det betyder för mig som person och då får karln gå, faktiskt. Hästarna är en del av mig och jag behöver dom för att må bra...skulle en karl inte förstå värdet av det är han inget att ha. Jag är jag och man får ta hela "kittet" så att säga...inte bara välja delar av mig:crazy:

Sen får man ju skilja lite på kärlek och kärlek. Skulle vi hamna i en sån situation där min nuvarande man skulle bli sjuk och jag av den anledningen inte kunde ha hästarna kvar är valet lätt...men skulle han begära att jag skulle sluta med hästarna "bara sådär" så icke...nope...finns inte på världskartan...o.s.v....:cool:

Om en karl skulle be mig sluta med hästar har han inte förstått vad det betyder för mig som person och då får karln gå, faktiskt. Hästarna är en del av mig och jag behöver dom för att må bra...skulle en karl inte förstå värdet av det är han inget att ha. Jag är jag och man får ta hela "kittet" så att säga...inte bara välja delar av mig:crazy:

Sen får man ju skilja lite på kärlek och kärlek. Skulle vi hamna i en sån situation där min nuvarande man skulle bli sjuk och jag av den anledningen inte kunde ha hästarna kvar är valet lätt...men skulle han begära att jag skulle sluta med hästarna "bara sådär" så icke...nope...finns inte på världskartan...o.s.v....:cool:

instämmer fullt!

Oj dig håller jag inte med för fem öre! Min häst är min största kärlek o han går före allt annat! Dock kan jag kompromissa till pojkvännens fördel ibland, men aldrig att jag skulle ge upp hästintresset för en karl :crazy: I min värld är en karl som kräver en sån uppoffring verkligen inte värd det :smirk:

:p jäpp det är därför det finns så många singelkvinnor :Dfinns inte så många män som är vuxna nog att dela uppmärksamheten med en häst:devil:(eller fler:angel:) och de som har nog självkänsla, självförtroende och inte behöver bli bekräftade var och varannan minut för att ett förhållande ska funka är troligtvis redan upptagna:mad:av en hästtokig tjej/kvinna ;)

äh ta en vanlig karl och gör honom till en häst karl!
den bästa karln en kvinna kan få är den hon format själv :devil:

ed: allt går, min e tom allergisk, men det gick ändå moahaha ;)

kl

jag kan föresten tippsa om min hovslagare om det är någon i sthlms området som är sugen på en gotlänsk karl. :D

vad sägs om....

"Går du i giftas tankar....se hit...."
"Här finns det gratis vofflor till singel män"
"Jag är singel, men vill ändra på det....Kom in!"
"Du singelman som vill börja med lasso kastning-anmäl här"
"Singeltjej vill lära sig kasta lasso....lärare (singel) sökes"

Annars kan man ju sätta på sig ungmö-klänningen och sitta och se ljuv ut utanför tältet, (och kanske ropa hjälp med jämna mellanrum,) och hoppas att nån trevlig hjälpsam cowboy är i närheten (singel)och vill rädda en...

Att skriva "saloon for lonely men" på skylten med pil som pekar in i tältet kanske kan ge resultat också...

det där låter som välldigt bra bumper stickers till bilen :p

Jag har faktiskt lyckats hitta en, ock inom travet och på fel kontinent men det ska nog gå att utbilda/flytta honom också så småningom..
Det gäller bara att använda den ökända "kvinnliga listen"...eller något liknande. Det största problemet är väl att man i princip bara umgås i stalet men what the fuck - bättre än ingenting.

MVH / Kajsa - bytt kandaret mot uppkäk och sulkys...tillfälligt

Äsch...säg det om 25år;):rofl:

:p jäpp det är därför det finns så många singelkvinnor :Dfinns inte så många män som är vuxna nog att dela uppmärksamheten med en häst:devil:(eller fler:angel:) och de som har nog självkänsla, självförtroende och inte behöver bli bekräftade var och varannan minut för att ett förhållande ska funka är troligtvis redan upptagna:mad:av en hästtokig tjej/kvinna ;)

:bow::bow:, så sant så sant...:crazy:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: julgrisen
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 620
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka