några singel karlar här?

Sv: några singel karlar här?

Ja min karl var livrädd för hästar när jag bestämde mig o köpte egen häst! Sen blev han mer o mer intresserad. Jag drog med honom på turridning ett par ggr. Sen åkte vi till Jultorp några dgr.
Och nu när vi var till High Ch., så bestämde min sambo o en kompis kille att nu jä... ska det ridas när vi kommer hem! :idea:
Jag spelade in det på mobilen för säkerhets skull, dom var ju inte helt nyktra liksom....:smirk:

Ni får gärna komma med tips om hur man får maken att åtminstone kliva upp på hästen:cool:...

...fast, kanske ska skapa en egen tråd om det:angel:

nu är jag tillbaka igen:angel:...fast utan napp!!!

Blev ingen skylt heller, det blev så ändrade planer i sista minuten... det blev jag, min lilla syster och mor som åkte ner... hade ju varit lite pinsamt att sätta en stor skylt vid tältet då:rofl::rofl:

:bump::bow::bump::bow:

nu är jag tillbaka igen:angel:...fast utan napp!!!

Blev ingen skylt heller, det blev så ändrade planer i sista minuten... det blev jag, min lilla syster och mor som åkte ner... hade ju varit lite pinsamt att sätta en stor skylt vid tältet då:rofl::rofl:

:bump::bow::bump::bow:

Ok! Förstår problemet!:)

Han är 43 år, ser yngre ut, om man gillar det:D Blond ca 1,85 lång kan jag tänka mig;) Eget hus bor med sambon sotis:D(katt) skulle det vara ngt:angel:ni kan få hans nr så få ni slåss om honom:bump:

Perfekt...accepterar tom sambon...

...fast, kanske ska skapa en egen tråd om det:angel:

Ja, det tycker jag du skall göra...min har 1x i sitt liv suttit på en ponny, det har jag bildbevis på här hemma...försöker att övertala honom om att det är mkt lättare nu, med en lugn westernhäst och w,sadel...men det har inte riktigt "gått" hem...än:devil:

Äsch...mor förstår väll "dilemmat"...annars kanske det hade funnits nån för er alla där:rofl:;)

Får man ingen egen gård, så får man "praktisera på en:banana:
Det skall jag göra nu i 3dgr:bump:...och stallvärden vet inte ett jota om vad hon gett sig in på:rofl:, att låta mig bo där, när de är på minisemester...
Jag skall ha 2hästar o sköta/rida, 4hundar o hålla reda på , speciellt en som är både här o där:crazy:, 1katt och 20tal vilda hönor och en hönesugen räv:devil:
Så efter dessa 3dgr vet jag, om jag vill ha en egen gård;):angel:
Vem vet, jag kanske börjar leta på "riktigt" efter den där singel-cowboyn...
Önska mig lycka till...

Klart du får ett Lycka Till från mig:D... Du kommer aldrig vilja gå tillbaka till annat boende så den stackars ägaren till den gården får väl dras med dig sen...:rofl:...

Tänkte bara berätta hur vi fick till vår "gård". Vi letade hus och hittade ett renoveringsobjekt lite enskilt på landet. Utan att vi tänkt på det innan, låg det två stora hästhagar precis brevid huset (Hoppsan) som ägaren undrade om vi ville beta av....(dubbelhoppsan):bow:....och så kunde vi ju fixa en ridbana i hörnet på ena hagen om vi ville...(wow!) :bump: Huset hade en j-ä stor gräsmatta som vi utan tvekan offrade :devil: en bit av för stallbygge. Så utav ett litet hus på landet blidde det en hästgård med plats och bete för upp till 6 hästar. :rofl:
Vi tyckte detta var ett klipp!

Mitt renoveringsobjekt ligger i Hälsingland. Huset är ett tomt skal, vi har reglat om och börjat isolera och bygga innerväggar/innertak/innergolv etc. P.g.a. livskris modell "enorm" halkade vi efter och bygget blev stående. Stallet är i stort sett klart, ridbanan har strålkastare och alla hagar har vindskydd...sen flyttade vi till Småland:o... Så, kanske nästa år att vi tar upp den fortsatta renoveringen och gör klart. Under tiden huserar dottern i stallet och nyttjar hagar och ridbanan. P.g.a. arbete och studer hinner vi inte med i år...

Hade väl inte tänkt köpa gård här nere utan nöjer oss med att hyra den men å andra sidan...skulle den bli till salu slår vi nog till:angel:

Hittade en söt och go kille för 6 år sedan som verkligen avskydde hästar och djur i allmänhet.
Nu har vi hästträningsföretag och lantbruk tillsammans på våran får och häst gård.
Han har en egen häst som han rider och tjatar konstant om en häst till, följer med på alla tävlingar och träningar utan att blinka.
Världens finaste är han :love:

Tänk positivt, alla människor kan ändra sig och om just din kille inte kan det så finns det ett antal miljarder till att välja på ;)

hhaa japp här e ja xD hehe fast ja e nog lite väl ung haha ja vill inte bli kallad karl än xD ahah för de e ja inte xD

hhaa japp här e ja xD hehe fast ja e nog lite väl ung haha ja vill inte bli kallad karl än xD ahah för de e ja inte xD
Passa dej, western boy! Det är bara din kropp dom är ute efter, å sen dom har utnyttjat dej så kastar dom ut dej! :rofl:

Haha oki :D Kul att kunna ställa upp för mänsklighetens bästa förstår jag? :rofl:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: julgrisen
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 620
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka