Ny frisyr *bilder*

Sv: Ny frisyr *bilder*

:rofl:Det blir jättebra!:rofl:
Vi kanske ska börja med makeovers!

Och samma här, inget ont till TS, kram från mig med!

FNYS! Vad är det för fel att göra frisyr på en reiner:D
Min kuse är egentligen en reiner men matte vill göra annat:angel: Tycker att min sockerpulla är jättefin i kort man. Fråga Wrangler:angel: Skoja bara..
:devil:

Fniss...så fiint så! :love:

O varför inte... det är ju ändå bara reiners som vinner i halter numera *fnys* :angel:

TS, det är jättefint! Om han nu hade skräpman så är det bättre att göra så även på en reiner. Jag ahr en reier/cowhorse (tro´t eller ej :smirk:) med urtaskig manväxt, så där blir att kapa! Blir inte en millimeter längre än din!
(o så passar matte på att ta ut den i lite halter o HUS när manen ändå är så kort :cool:)

Lite sent att tycka till. Men hallo attans för kort i min smak, nästan lika kort som min lilla pålla och hon har svidknotteksem:cry:. Klart ja e avis ni som har man på era vackra hästar så stympar ni dom.:mad::smirk: Attans attans. Men men smaken e som baken ,delad. det är som me mänskor. Den som har krylligt vill ha rakt o den som e rak vill va krylligt:D.

kaktus_nr_9:

Vem är din palomino efter? haha. för det är en quarter va? den var lik min nämligen ;) Ha det bra.

Ja, det är en quarter. Han är e. Great Red Pine (morfar Hollywood Jac 86), vem är din efter?

Nu när jag ändå är inne och svarar så försöker jag svara på resten också. :)

Ang. kort man på reiner: jag var tvungen att kapa, den var så himla ful! Bara lång på mitten av halsen. Och jag har nog hellre snygg kort än ful lång.

Vi är anmälda till pleasure och horsemanship på Nationals. Inte så seriöst dock, hästen har varken gångarter eller tålamod för de grenarna.
Haha, angående lura på: det blir bandning (iaf under hooden) och svart hovlack.... vi kan ju iaf se bra ut, även om det inte går så bra. :angel:

Och förresten, jag har inte tagit illa upp av vad ni har skrivit. (Jag tycker också att reiners ska ha lång man, men vad gör man åt taskiga gener? ;) Bild på min hästs morfar, där min har fått sitt utseende ifrån: http://www.harmonyperformancehorses.com/images/hollywoodjac86.jpg)

Ni kommer vara skitfina! Och jag tänker då tusan hålla tummarna för att det går över din förväntan :)

min "tantulainen" har ingen man å tala om heller... men eftersom varken hon eller jag försöker se snygga ut så spelar det mindre roll :D Vi lever på charmen ^^

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 808
Senast: Imna
·
Relationer Hej! Jag skriver under nytt konto för att slippa bli igenkänd. Jag har varit tillsammans med samma man i närmare 30 år och har under...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
20 958
Senast: Tufs
·
Äldre Jag har funderat en hel del på det här med konst som väcker starka känslor. Meningen med nästan all konst är väl egentligen att den ska...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
16 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka