Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hur gammal måste en QH vara för att få tävla i sverige. Jag såg nämligen en annons som gjorde mig förvånad.
Svar
11
· Visningar
1 414
Senast: IrishDraft
·
Western Vad rider ni för grenar och vad är det för raser?
2
Svar
27
· Visningar
2 588
Senast: syrran
·
R
Western För länge sen så fanns här en länk som någon la in på en ryttare i USA som tävlade. Hon red utan träns. Helt underbar film. tror det var...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Nethril
·
V
Western Har planer på att åka och titta på tävling på grevagården i början av augusti. Men hur kommer man dit?
Svar
9
· Visningar
2 244
Senast: Ranch
·
W
Western Hejsan! Har en liten fråga.mJag är jättesugen på att börja rida western. Finns det någon som undervisar i westernridning i närheten av...
Svar
14
· Visningar
5 423
Senast: Ranch
·
M
Western Jag funderar på att åka och kolla nästa helg, men hittar ingen information. Jag har aldrig i hela mitt liv varit på westerntävling...
Svar
8
· Visningar
921
Senast: Anneli
·
Western Fler till NSBA klasserna!!!! :bump: Nu är ju NSBA Scandinavia öppen för alla hästraser, och dom har slopat alla licenser. Ni som...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 174
Senast: monke
·
Western Har sett en sadel som heter Double C Nevada Fancy, men också en som heter Deuber & Partner Nevada Fancy, och de ser likadana ut i mina...
Svar
2
· Visningar
2 746
Senast: Ginne
·
F
Western Vart hittar jag det? Ska bara öva lite så har ingen lust att slänga ut en femhundring. Finns det billigare?
2
Svar
21
· Visningar
5 864
Senast: Bill
·
X
Western En snabb fråga angående westernsadel Testade en kompis sadel till min ponny, men passade den verkligen? Jag tycker det ser ut som...
Svar
5
· Visningar
930
Senast: tirnanog
·
Western Har en SPB som igår blev behandlad för inflamation på tarsal senskidan(utsidan av hö bakknä), tömde ur ledvätska o gav kortison .Nu ska...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Alyssa
·
M
Western Hej e de någon som vet om de finns någon western affär i stockholm?? ska nämligen vissa hästar på elmia, så ja behöver en western...
Svar
5
· Visningar
2 379
·
R
Western Jag hittade ingen tråd om Hjo Ko... Typ som Ranch Horse Classic tråden ^^ Tänkte att jag gör en! :idea: Vilka skall till Hjo Ko? Vad...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 728
Senast: Viviann
·
D
Western Antagligen har jag inte lagt denna tråd under rätt, spatt ska väl vara under hästvård men nu gäller det ju quarterhästar!! Finns det...
Svar
12
· Visningar
1 949
Senast: jackpot
·
S
Western Jag undrar om det är någon som känner till en bra westernridskola i närheten av Göteborg dit det är enkelt att ta sig med allmänna...
Svar
4
· Visningar
1 950
Senast: Korallen
·
P
Western todelou. Är det någon som ska till HC på Cowboyens dag den 28 juli. Jag ska, det vore kul att träffa lite bukisar.:bump:
Svar
19
· Visningar
1 288
Senast: Paxinarion
·
Western Ja...ja...bara träningstävling men det är vår första seger och det är såååå roligt. Hon gick nästintill super..lite pigg...men helt...
2
Svar
21
· Visningar
1 703
Senast: SKOGSRÅA
·
T
Western Någon här som rider både klassisk dressyr och western med samma häst? Har planer på att göra det med mitt sto. Tror ni att det kommer...
Svar
8
· Visningar
1 712
Senast: Anneli
·
Western Hej! Hoppas att någon duktig kan hjälpa mig nu.. Som ni vet har jag en quarter som jag tävlar i AQHA klasser. Idag pratade jag och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 776
·
J
Western Nu behöver jag hjälp. Min häst gillar inte att gå först när vi rider ut i sällskap. Men när vi ligger bakom någon, i trav och galopp, så...
Svar
7
· Visningar
1 267
Senast: NordisIa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix