Hjo Ko 26-29 Juli

Sv: Hjo Ko 26-29 Juli

klart att man skall till hjo ko... (skall ju vara prisutdelare iår igen så vad har man för val...*ler*)

skall nog även starta min 4åring där.. får se vilka klasser det blir än men nått blir det nog iallafall...

vilka skall dit??
Vilka klasser???

Är du den lilahattade människan jag pratade med det året paintriks gick där nere?? :D

*kl*
Jag har nästan bestämt mig att jag ska dit! Jag vill dit, men sen hur det ordnar sig med boende och resa dit och hem... (Thats the problem!:o)

Är du den lilahattade människan jag pratade med det året paintriks gick där nere?? :D

när det var riksmästerskap å paintarna hade sina tävlingar med hos i hjo... ja det är nog jag då... har inte sett nån annan med lila hat så länge jag har hållt på med western (7år) så det borde vara jag...*ler* Vem är du då?? :confused:

när det var riksmästerskap å paintarna hade sina tävlingar med hos i hjo... ja det är nog jag då... har inte sett nån annan med lila hat så länge jag har hållt på med western (7år) så det borde vara jag...*ler* Vem är du då?? :confused:

Vi var där med vår breedingstock kärring som tyvärr blev halt under tävlingarna....:(
Jag visade henne i halter och syrran red...:D

Så här ser vi ut, fast jag hade en plommonfärgad kavaj i Hjo...:D

MyPictures0014.jpg

*knapplån*

Vad roligt att så många skall dit :bump::D
Själv skall jag rida alla lasso grenarna... Vi får väll se hur det går :angel: Tanken är att man lär sig av erfarenhet :idea:

Kramar Malin

NU har jag postat min anmälan också :bump: Blir reining med den ena, freestyle reining och cowhorse med den andra är meningen och jag kan säga att jag är laddad :banana:

Malin

Sådär nu har jag både mailat och postat så de hinner få mitt i tid. ska rida barrelrace och polebendingen se ska vi prova på teamsortingen igen. Ni kan väl komma och prata om ni ser oss vi är ju liksom inte så svåra att se med min snaggade pålle.
Ska till hollan och titta på fler criollohästar i helgen så lägger jag ut bilder när jag kommer hem. vad skönt att de har varit uppehåll i 2dar. Tog med dottern 9år på den grå och red min andra själv var ute på längre tur i skogen sååå mysigt.

Vi var där med vår breedingstock kärring som tyvärr blev halt under tävlingarna....:(
Jag visade henne i halter och syrran red...:D

Så här ser vi ut, fast jag hade en plommonfärgad kavaj i Hjo...:D

MyPictures0014.jpg

tror att jag känner igen dig... var ju så många nya ansikten där den gången så det var svårt att minnas alla.... :(

Det var jag som hotade att kidnappa din hatt....... :angel:

hahaha minns jag faktiskt inte tyvärr... :D men vi får la hoppas på att dom säljer lila hattar i år på hjoko nu då.. för förra året hade varje unge en förstor lila hatt.. (finns nog bara i en storlek) hade en stor fan-klubb...*ler*

hahaha minns jag faktiskt inte tyvärr... :D men vi får la hoppas på att dom säljer lila hattar i år på hjoko nu då.. för förra året hade varje unge en förstor lila hatt.. (finns nog bara i en storlek) hade en stor fan-klubb...*ler*

Om dom gör det kan du väl fixa en och skicka upp till mig......;) :angel:

Jag vill oxå dit.. Men frågan är om vi är hemma då.. Hmm.. Kanske skulle tagit med husvagnen dit och legat nån natt.
Hade vart trevligt hörru! :D

*kl*

Jag börjar bli lite fundersam...
Jag mailade min anmälan till Hjo Ko på den mailen som stod i proppen: siv_carlsson@hotmail.com
Men när man klickar på mailen så kommer ju denna adressen upp: carlsson@hotmail.com

Nu blir jag tveksam vilken adress som funkade!! :confused:
Jag har redan betalat in och så... Vill ju inte missa tävlingen!!
Vilken adress mailade ni på?

MVH Malin...

:bump:Lycka till alla ni som ska tävla o ni som ska va publik tjoa o tjimma för mig me.

Är det nån som vet hur mkt entren kostar för hela helgen?
Blir det billigare om man är medlem i en westernklubb som är med i WRAS(eller vad det heter?)?

Lenita och Silca: igår såg jag något som jag tror skulle få er att gå i spinn, nämligen den enda i Sverige originallackade LILA BMW:n med LILA skinnklädsel!!!

*kl*

Jag börjar bli lite fundersam...
Jag mailade min anmälan till Hjo Ko på den mailen som stod i proppen: siv_carlsson@hotmail.com
Men när man klickar på mailen så kommer ju denna adressen upp: carlsson@hotmail.com

Nu blir jag tveksam vilken adress som funkade!! :confused:
Jag har redan betalat in och så... Vill ju inte missa tävlingen!!
Vilken adress mailade ni på?

MVH Malin...

jag vet att det är siv_carlsson@hotmail.com.. (min mamma) så din anmälan borde ha kommit fram!!

har blivit på vägen där... men det är den rätta!!!

Lenita och Silca: igår såg jag något som jag tror skulle få er att gå i spinn, nämligen den enda i Sverige originallackade LILA BMW:n med LILA skinnklädsel!!!

hihihi... ja det är ju inte helt fel... men använder tyvärr bara lila som tävlings färg.... men det är fint!! :rofl:

Liknande trådar

Ridning tar allt från början så kortfattat jag kan... fick en egen häst i juni för 3 år sedan(2007) då var han både ohanterad och oinriden, så...
2
Svar
33
· Visningar
3 809
Senast: laeikinois
·
Hästvård Okej, om jag inte haft en kompis här som ögonvittna, så hade jag befunnit mig på psykakuten nu, och krävt att bli inlagd pga...
2
Svar
21
· Visningar
4 152
Senast: mimus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?