Hjo Ko 26-29 Juli

Sv: Hjo Ko 26-29 Juli

Lenita och Silca: igår såg jag något som jag tror skulle få er att gå i spinn, nämligen den enda i Sverige originallackade LILA BMW:n med LILA skinnklädsel!!!

*Dreglar* ujujuj....låter snyggt, fast en lila "Nesse" hade vart ännu bättre.....:angel::love:

*knapplån*
Jag ska dit. Ska vara funktionär igen. Det var ett tag sen sen sist. Då var jag prisutdelare. Nu ska jag vara bartjej och i sekretariatet. Ska bli kul och prova på något nytt. Fast jag har vart i sekretariatet på greva några ggr nu så det ska nog inte vara så svårt.

Lycka till allihopa som ska tävla.

Jag ska dit på fredagen, kan ju inte missa cuttingen :p :D

jag vet att det är siv_carlsson@hotmail.com.. (min mamma) så din anmälan borde ha kommit fram!!

har blivit på vägen där... men det är den rätta!!!

Tack så mycket! :rofl:
Jag fick ryttarmeddelandet igår! Börjar bli lite nervös nu :d
Det blir min andra tävling så man vill ju gärna ha koll så allt funkar liksom... Men man lär sig av erfarenhet! :bump:

Tack igen!
Kramar Malin! :)

I en stooooooooor ask.....;) :angel:

hihi.. skall se vad jag kan göra... dom är ju billiga så det gör ju inte så mycket!! :)
vi har ju STOOOORRRRAAAA askar där alla pris rosetterna ligger så det lär inte vara några problem.. *hihi* hoppas bara att det finns... (har iförsig haft planerna på att köpa mig en vit strå hatt å färga den istället.. men jag vet inte om det fungerar... men dom håller ju lite bättre... *ler*

Såg en tjej i barrel racen på chappen som hade svart hatt med röda spray fläckar... svin häfftig var den!! (den var köpt sån, enda i sverige.. :mad:)

*knapplån*
Blir det fint väder, åker jag nog upp och fotar på lördagen!:)
Har inte vart på Hjo Ko innan, så nån gång får ju den första!

Nu är det snart dags, några som är nervösa?? det är jag. det är första gången för mej på hjo..:d

Har haft häcken full så jag har inte hunnit tänka på tävlingarna än förens jag läste denna tråd. Då kom nervositeten. Men men skit samma går de så går det vi satsar allt. Vi ses.:love::bump::bow::banana:

Jag och mamma ska nog upp och titta
o hejja fram Nilla ( plus alla andra från Kinna ropers , dig också Malin!!).
hoppas vi kommer iväg!! :bump:

Lycka till till dig med då... O alla andra som tänker tävla :)

Sådär nu har jag både mailat och postat så de hinner få mitt i tid. ska rida barrelrace och polebendingen se ska vi prova på teamsortingen igen. Ni kan väl komma och prata om ni ser oss vi är ju liksom inte så svåra att se med min snaggade pålle.
Ska till hollan och titta på fler criollohästar i helgen så lägger jag ut bilder när jag kommer hem. vad skönt att de har varit uppehåll i 2dar. Tog med dottern 9år på den grå och red min andra själv var ute på längre tur i skogen sååå mysigt.

Va sugen jag blir på teamsorting nu! Va kul att du har hittat någon. Vi syns på Hjo ko, ska heja på dig!

GORDON ! Vi kommer och hejar på dig också !

Hur gick det i Holland ?

- Roping på fredag efter lunch
- Stopping & Tying på söndag förmiddag :d

MVH Malin!

Jag och mamma ska nog upp och titta
o hejja fram Nilla ( plus alla andra från Kinna ropers , dig också Malin!!).
hoppas vi kommer iväg!! :bump:

Shit vad roligt :rofl: Ja hopaps ni kommer!!! :D
Kramar Malin! :bump:

Liknande trådar

Ridning tar allt från början så kortfattat jag kan... fick en egen häst i juni för 3 år sedan(2007) då var han både ohanterad och oinriden, så...
2
Svar
33
· Visningar
3 809
Senast: laeikinois
·
Hästvård Okej, om jag inte haft en kompis här som ögonvittna, så hade jag befunnit mig på psykakuten nu, och krävt att bli inlagd pga...
2
Svar
21
· Visningar
4 152
Senast: mimus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar