Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Western Jag har nu bestämt mig för attt skola om mig fr engelsk ridnng och lära mig mer om western. Då jag letar ny häst tänkte jag köpa...
Svar
12
· Visningar
1 300
Senast: Bewildered
·
Western Jag ska köpa en ny häst antingen blir det en travare el. en arabkorsning. :rofl: jag vill börja rida Western men om jag hittar en häst...
Svar
6
· Visningar
1 280
Senast: pyret
·
S
Western Detta inlägg är lite "stulet" från en annan tråd med ungefär samma tema:angel: Man disskuterade i inlägget om varför det finns så få...
Svar
7
· Visningar
1 326
Senast: wrangler
·
Western Jag gjorde en tråd för några dagar sedan där jag frågade hur er livstil var i förhållande till erat westernintresse. Efter att ha läst...
Svar
14
· Visningar
1 367
Senast: lill_sessan
·
Western Jag är nyfiken på vilka hjälper och hur ni gör vid bakdelsvändning och framdelsvändning? Jag har sett lite olika varianter och kunde...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: rocki
·
Western .....eller är hon bara väldigt envis? Jag tränar nu lite trail hemma och bla. att backa genom ett L. Om jag rider in i hindret och...
Svar
14
· Visningar
1 683
Senast: lakrits
·
Western Jag skulle vala ha tag på ett vanligt bett men med extra tjocka (tunga) ringar på .Nån somvet vem som säljer dom jag vet inte vad d...
Svar
16
· Visningar
1 742
Senast: Bewildered
·
P
Western D tävling i Johannishus, Är det någon som ska dit?
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Piraja
·
Western Jaha nu är då stugorna bokade torsdag till söndag, då är det bara den långa längtan kvar då!!! Vilka är det mer som kommer???? Och...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
28 638
Senast: Paxinarion
·
Western Har lånat min kompis W-sadel några ggr för att kolla om jag ska köpa den. Jag brukar rida min häst med halsring och alltså inget träns...
Svar
17
· Visningar
1 551
Senast: CoNo
·
Western om någon vet hur den är, sadlen som skall köpas in ska bara vara en "inridnings sadel" alltså ska jag köpa en riktig när hon växt klart...
Svar
0
· Visningar
1 830
Senast: urkella
·
T
Western Jag blir helt sjukt nervös när jag ska iväg å träna eller överhuvudtaget när jag ska rida när någon tittar. Tävla får jag vänta med...
Svar
9
· Visningar
1 572
Senast: Ticka
·
L
Western Hur mycket tror Ni man får för en Longhorn super star reiner? Sadeln är måttligt använd i ca 3 år och i mycket gott skick. Nypris ca...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Lazy Lady
·
M
Western Är det någon som vet något gymnasium med inriktning western?
Svar
5
· Visningar
2 256
Senast: Sellan
·
Western Vilka ska dit? :bump: Jag ska! :D
2 3
Svar
59
· Visningar
2 890
·
M
Western Hej, är en hoppryttare men nu på sennare tid (har ridit i 7år) börjat mer och mer fastnat för Western. :d Hoppas nu att Ni kan hjälpa...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Miilan
·
Western Hur gör ni när ni... - Rider en volt? - Ökar storleken på volten? - Minskar storleken på volten? - Vänder som i ett hörn? - Gör...
Svar
18
· Visningar
1 791
·
B
Western Jo, jag har hört att man inte kan ge havre till QH, men har inte riktigt förståt varför isf:confused: Ni som har QH, stämmer detta...
2
Svar
32
· Visningar
2 355
N
Western Jag undrar vad det kostar att äga en quarterhäst! Inköp är ju alltid olika men i snitt per månad...ni vet...veterinärskostnader...
Svar
10
· Visningar
2 015
Senast: åke
·
Western Mitt sto kan vara lite grinig mot andra hästar vilket tyvärr kan resultera i en varnande spark om de kommer för nära. Detta händer dock...
Svar
11
· Visningar
1 125
Senast: lakrits
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg