Ride Camp 2007

Sv: Ride Camp 2007

Du går som ungdom tills du fyller 19.
Är man 18 1:a januari räknas man som 18 under hela året.

Men på AQHAs hemsida står de typ att när man är 18 är man vuxen... :confused: så då tänker jag lösa om mitt på plats så jag får hjälp med vad jag ska ha så att inget blir galet och fel... :idea:

nepp, jag är -89 men SQHA-medlemskap har jag redan, de är bara AQHA som jag är osäker på vad jag ska ha... :p

Hmm.. Om det skulle skita sig totalt för mig med sovplats, har du en liten extra hörna till mig då? :angel:

jag sa ju att jag har en madrass, med tillhörande hus, man hör speakern från mitt rum! så nära är det ;)

jag bits inte och jag kan städa innan ;)

jag sa ju att jag har en madrass, med tillhörande hus, man hör speakern från mitt rum! så nära är det ;)

jag bits inte och jag kan städa innan ;)

Wow! Jag såg inte det tidigare:o Jag kniper den gärna.. Jag bits inte heller, och kan också städa :D
(Fast jag snarkar ibland:angel:)

Visst, de är bara jag och min kompis som ska vara i husvagnen så visst finns de ett hörn till dig med :)
Du verkar inte få så stora problem att hitta en sovplats här... ;) Så de kommer nog att lösa sig utan problem! Får du med dig din kompis upp också?

Visst, de är bara jag och min kompis som ska vara i husvagnen så visst finns de ett hörn till dig med :)
Du verkar inte få så stora problem att hitta en sovplats här... ;) Så de kommer nog att lösa sig utan problem! Får du med dig din kompis upp också?

Haha nej alla är jättesnälla:D
Hon har inte hört av sig så jag har ingen aning.. Vi får väl se:smirk:

Men aa, längtar som f*n! Ska bli kul.
:bump::banana::bump::banana:

Haha nej alla är jättesnälla:D
Hon har inte hört av sig så jag har ingen aning.. Vi får väl se:smirk:

Men aa, längtar som f*n! Ska bli kul.
:bump::banana::bump::banana:

Jo, jag längtar som satan jag med! Om de är lika bra som förra året så kommer de att bli en SUPER helg! De kan jag lova! :banana::bump:

Du skall lösa Youth, för du är youth hela ditt 19;e år också:idea::)

Monke:)

Senast ändrad av en moderator:

okej :D, men kan då du förklara vad som menas med de som står på AQHAs hemsida... min engelska är inte alltid den bästa... :p

"YOUTH MEMBERSHIP

Hey kids! Join the world's largest youth organization and prepare to meet new friends from around the globe! If you're under the age of 18, join or renew your membership as a youth today."

"GENERAL MEMBERSHIP

Join today or renew your general membership if you are older than 18 years of age, wish to participate in our trail riding programs or plan to compete at AQHA events.

General members can take full advantage of all member benefits!"

"AMATEUR MEMBERSHIP

If you wish to compete as an amateur, join or renew your amateur membership!

Amateur memberships are reserved for competitors who are older than 18 years of age and meet certain owner/exhibitor eligibility requirements. Learn more about Amateur eligibility.

Amateur members can take full advantage of all member benefits!"

Tjoho nu har jag packat klart för både mig och häst! Imorgon bitti bär det av... Vi syns i Timrå! :banana::bump:

Jag har börjat packa i alla fall... :p men jag ska inte åka förren på eftermiddagen... men jag har ju också lite kortare bit att åka än vad du har! Men vi syns där! De ska bli så skoj! :bump::banana::bump::banana:

Vi syns imorgon!

Sidekick (och alla andra om ni vill), vill du se Broke Back Mountain?

Vi syns imorgon!

Sidekick (och alla andra om ni vill), vill du se Broke Back Mountain?

Aaa gärna! De blir mysigt! :banana: Har för mig att jag har Flicka liggandes här hemma nånstanns.. Kan ta me den om ingen sett den!

Sellan;
Tar du emot mig imorgon när jag kommer då? :D Kommer runt tre förhoppninsgvis :)

jippie! Filmkvällar blir det här märker jag! :banana: Tyvärr kan jag inte bidra med någon film, men jag tittar hemskt gärna på dom, har dock redan sett både BBM och flicka, men självklart så ser jag dom igen, utan problem.... :bump:

Nu är det inte länge kvar.... :banana:
Längtar sååå!!! :bump:

jippie! Filmkvällar blir det här märker jag! :banana: Tyvärr kan jag inte bidra med någon film, men jag tittar hemskt gärna på dom, har dock redan sett både BBM och flicka, men självklart så ser jag dom igen, utan problem.... :bump:

Nu är det inte länge kvar.... :banana:
Längtar sååå!!! :bump:

Haha ja men dom går att se igen..!

Det gick inte så bra för mig att lägga mig:angel:

självklart att det går att se dom igen! :D

Haha, märkte de... :p du får se till att sova lite i bilen i stället då, för sen blir det inte så mycket till att sova ;)

jag ska passa på å rida på morgonen sen ska jag nog dit å muppa å göra iordning min box (jag ska endast stå där över dagen är det tänkt, tar hem henne om natten) och hjälpa till med lite andra praktiska grejjor om jag behövs :)
fick en rejäl duvning idag så jag kommer vara rejält laddad!
Ta med film om du vill! har inte sett BBM eller flicka :bump:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 605
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag och ska semestra i Sverige i år och det med tält. Det blir premiär för mig men det finns säkert flera vana campare här :). Jag har...
Svar
7
· Visningar
920
Senast: Fetaost
·
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
249
Senast: Mabuse
·
Gnägg ...firar 100 år i sommar! Nån som ska dit, eller har varit på det tidigare? :)
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka