Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej ! Jag undrar lite om de här "hjulsporrarna" . Måste man ha dom i western ? Och vad har de för funktion ? Förklara gärna ! Sen...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 721
Senast: bigganl
·
Western Tänkte bara upplysaom att FRSW:s tävling den 14 juli är inställd pga för få anmälningar... Satsar istället på höstens tävling....
Svar
13
· Visningar
925
Senast: ernst
·
D
Western Jeg fikk noen svar sist, men nå lurer jeg på mere :o Skal på mitt første stevne om to uker og er allerede veldig nervøs! Jeg har...
Svar
3
· Visningar
768
Senast: Thornbird
·
Western Jag skulle gå in på RHA:s sida för att ladda ner resultaten från RCH men det går inte att få upp sidan. :crazy: Dummar det sig för er...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Alyssa
·
Western Nu är jag såld och vill prova på roping, men var finns det träningar??? Har provat att googla men hittar ingenting av färskt datum...
2
Svar
24
· Visningar
1 872
Senast: BonRaiz
·
Western Finns det risk att hamna i tullen om man tar med sadel i bagaget när man flyger hem från USA? Eller är det tullfritt när man tar det med...
Svar
13
· Visningar
1 341
Senast: lillaida
·
S
Western Idag blev första western tävlingen avklarad för min del. Min lilla Cookie var helnipprig pga all hästar (har bara varit 3 som mest i...
2
Svar
21
· Visningar
1 870
Senast: Piraja
·
F
Western Det finns olika sadlar till olika grenar, men för det mesta så kan jag inte se skillnad på dom :crazy: Finns det någon hemsida...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: western_boy
·
Western Jag gjorde en tråd för ett tag sen d'r jag frågade vad eran köplista till chappis var, nu vill jag veta vad ni köpte. ;) Jag fick...
2
Svar
26
· Visningar
2 033
Senast: Elanor
·
N
Western Använder ni ridhjälm när ni rider westernridning? Hur är det med regler tex undet täling och regler i ridhus under vardagsträningen?
2 3
Svar
47
· Visningar
3 731
Senast: SKOGSRÅA
·
Western Jag lovade mig själv att inte prata om något av det här innan allt är klappat, klart och färdigt.... Men jag spricker ju snart för...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
8 566
Senast: åke
·
F
Western Jag har precis köpt en westernsadel. Den är begagnad, och den knarrar väldigt mycket. Jag i princip doppade den i läderfett, men det...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 839
Senast: Sellan
·
V
Western Hejsan! Har sedan en längre tid frågasatt vad jag håller på med (den vanliga dressyren) upplever som någon skrev i ett annat inlägg...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: ViktoriaG
·
K
Western hej hopp!!:) jag skulle vilja ha några tipps hur jag ska göra med min häst!! hon är sned i hennes rygg det spellar ingen roll vilken...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: kramiz_tina
·
Western Är det inte dags för en tråd med Hjo-ko.vilka som ska dit och tävla :bow: Och för oss som ska sitta på läktarna och tjoa.:banana: Har...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 348
Senast: SKOGSRÅA
·
J
Western Vet någon om det finns någon bra hästaffär i Californien? Kvittar var den ligger för jag ska köra rut lite överallt där. Om man köper...
Svar
7
· Visningar
1 489
Senast: lillaida
·
Western Jag skulle behöva er hjälp angående mått på trailgrind. Jag ska svetsa i hop en men behöver veta hur höga stöden bör vara och hur bred...
Svar
6
· Visningar
1 615
Senast: lakrits
·
Western http://www.youtube.com/watch?v=LMlhLjDk2I8&mode=related&search= Låter den tala för sig själv ;)
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: My Beauty
·
Western Fick en liten tankeställare idag när jag på kul red ponnyn barbacka med grimma och grimskaft. Tänk om han skulle tycka det var kul med...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: fancyfree
·
R
Western Tjenare! Tänkte försöka ta mig till Hammarö 3-5 Augusti... Skall tävla i Roping :D Bara en liten sak... i annonsen står det "Dummy...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: roping-malin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix