Vad köpte ni på Chappis?

Sv: Vad köpte ni på Chappis?

Hihi.........äsch...det är bara att kliva fram.
Ev. kommer min unghäst gå tillsammans ett par veckor med hans hästar inom kort...ska kolla upp detta i morgon.

Hans sätt att rida och hantera stökiga hästar är väldigt intressant, lärorikt och roligt att titta på...och speciellt hans talang i just roping.

Ja, det kan jag tro....och ännu mer intressant nu, när han gör det m 3,5 fingrar...HELT OTROLIGT:bow:

åh! Jag skulle ha köpt ett lasso, men jag är så novis så att jag vågade inte lägga pengar på ett än, utan att veta vilken sorts lasso jag skulle satsa på.
Men pengar gick det åt ändå! Köpte en skitsnygg skjorta grön/ljusgrön med svart´mönster på. SOm jag ska ha när jag hittat rätta hästen att tävla på. Sen köpte jag en dunk aloe Vera till m ig att dricka:bump: och aloe lips. Förra året hade jag köpt en redigt snygg hatt, så det letade jag inte efter, men däremot sporrar. men jag hittade inga som föll mig i smaken. Och innan chaprral hade jag köpt ett par skitsnygga chaps på 3000kr, som jag bar med värdighet under hela helgen :) ;)

Haha, jag var med om en väldigt pinsam sak. Jag gick och pratade om honom och hur bra han var och hur gärna jag ville tärna för honom osv, tror ni inte att han har gått precis bakom hela tiden då eller? :o Han log bara lite och gick vidare dit han skulle, haha.

En grimma vart jag köpa nån hade snott den...
Sen blev d ett par wrangler jeans,hästfoder,skjorta (dottern fyllde 15 år) sadelgjord.

Hihi det va inte jag som red i WH'n, utan min syster :) kan vara svårt att se skillnad, jag vet :) vi har typ likadan klädsel, likadana hattar.. men jag har svart hår och hon har blondt :P

Rebbeca: Vad säger Khris om sånna bett? Klagade han inte på ditt raka 3deleade tränsbett? :P eller så minns jag fel... Hihi va skojjig Cindi va att rida! :D Ena sekunden gjorde hon precis vad jag bad henne om, sedan va det som att hon tänkte "Vafan! du är inte rebecca!" och då gjorde hon INGENTING som jag ville :D haha

Tyckte hon va supermysig på tränsbett, men tyglarna... Hu! Avskyr nya tyglar :P de ville inte alls göra som jag ville.. men de blir nog kanon om ett tag :)

Tack för att jag får rida din pålla! :D Jag behöver omväxling.. :)

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 682
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 179
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 797
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?