Hjälp! Nervös!

Sv: Hjälp! Nervös!

Åååå, skall du med flytta?
För o få mer plats till fölisar el?;)

Det här är lite OT, men nog 17 hade jag dig framför mig i kön på Börjes idag???
Vågade inte fråga:o , för jag har ju inte sett dig förut...
Du skulle köpa det där flygmedlet till "kreatur" vad det nu heter igen?
Flusa...var det visst...
Naturligtvis hade dom den inte, så det fick bli Switch-on....
Eller tog jag fel?
Isf va det tur jag inte frågade nåt:smirk:

*liten trådnappning*...

:eek: ...BonRaiz!!!! Visst var det jag!!!...Nästa gång du är i krokarna lämnar du ett pm i god tid!!! *ger order*...;)

Kid.jpg

Wow...jag håller med dig....underbar :love:
Är det en av de tyska hästarna?

Jag förstår att du känner dig hemma på er gård. Väldigt fin och ser enormt mysig ut.

Ja! :love: Han är underbar... precis som sin mamma, som han för övrig ärvt sitt vackra huvud ifrån! Jag är så nöjd o glad så du anar inte!

Kom o hälsa på vetja, du har ju inte så långt! ;)

:eek: ...BonRaiz!!!! Visst var det jag!!!...Nästa gång du är i krokarna lämnar du ett pm i god tid!!! *ger order*...;)

:rofl: Eller tvärtom...för nog va du i Ljungby idag oxå:)
Nu är jag ju 100 på det:rofl:
Ha, d¨å ses vi väll imorn igen?

Wrangler Just den blev jag förälskad i:love: mums.....
Alltså vilken snygging...

:rofl: Eller tvärtom...för nog va du i Ljungby idag oxå:)
Nu är jag ju 100 på det:rofl:
Ha, d¨å ses vi väll imorn igen?

Wrangler Just den blev jag förälskad i:love: mums.....
Alltså vilken snygging...

:o ...du har pm!

Wrangler!...en helbild från sidan??? Huvudet ser mycket trevligt ut;)

Har inte tagit så mkt bilder än :o Får visa det som finns....

Har en från när han var föl:

kid2.jpg

Tysk res Futurity Champion:

Peter_Kid.jpg

Hagbild hos mig tagen av Malumbub:

Kidhage.jpg

En till tagen av uppfödarens flickvän Claudia när dom kom med hästarna: (hagbilder blir som dom blir)

KidoCluanna3.jpg

Gillar absolut huvudet...Resten kanske ska växa till sig lite till;) ser lite överbyggd ut än... men han lovar gott. Gillar färgen!!!! (jag vet att jag är lite trist på den punkten...men har en förkärlek till bruna hästar)...

Tysk res Futurity Champion:

Peter_Kid.jpg

[/IMG]

:love: Vilken grooming:love:
Jag som mest förälskar mig i hästar m udda färg....är såld på denna...
Kanske just för huvudet....så vacker..så den vilja se mer av i framtiden...
Planer?

Han är väldigt överbyggd, men var värre som föl (första o andra bilden)! Färgen är ett stort plus! Och huvudet! :love:

Vi får väl se vad det blir av honom helt enkelt!

Jag gillar också svartbrun (brown)!
Planer ja... han ska visas i sommar och förhoppningsvis åka till futurityt i Aachen i höst.
Sen hoppas jag att han går bra på tävling och blir avelshingst! :D
Det är Pleasure, Hunter och Halter det gäller framför allt!

Han är väldigt överbyggd, men var värre som föl (första o andra bilden)! Färgen är ett stort plus! Och huvudet! :love:

Vi får väl se vad det blir av honom helt enkelt!

Det ska bli mycket intressant att följa honom;). Han har ett huvud att bli förälskad i...ja, jag erkänner...blev lite förtjust i honom (trots att han är en QH:angel: )

Minsann...det är inte ett betyg man sopar under mattan, det vet jag det! :D

Men ahn får svår konkurrens i sin åldersklass i år, det vet jag också! Ska bli spännande!!! :banana:

Ja..jag måste verkligen göra det...det är bara att få ur...du vet den där saken som sitter fast på handen ur den där man sitter på :p

Jag har ju inte varit i svängen så länge och eftersom jag inte håller på eller äger qh hästar så har jag verkligen noll koll på exteriör, stam, poäng osv osv....men den här var riktigt läcker.
Målet är väl någon gång att kunna ha en qh men tills dess får jag väl se det som en läroperiod så jag är väl förberedd när den dagen kommer.

Ja..jag måste verkligen göra det...det är bara att få ur...du vet den där saken som sitter fast på handen ur den där man sitter på :p

Jag har ju inte varit i svängen så länge och eftersom jag inte håller på eller äger qh hästar så har jag verkligen noll koll på exteriör, stam, poäng osv osv....men den här var riktigt läcker.
Målet är väl någon gång att kunna ha en qh men tills dess får jag väl se det som en läroperiod så jag är väl förberedd när den dagen kommer.

Ett bra sätt att träna i förväg på är att skaffa sig en fjording, då vet man hur en quarter ska tas när man väl skaffar en....:rofl:

Vilken snygging! Otroligt vackert huvud! Jag kan ju säga att i halter behöver du inte oroa dig för mig i allafall!;) Din pålle har liiiiite mer massa kan man säga! Snygg!
( Min har mest långa ben...he he)

Men egentligen är det ju din modell som är mest "inne".... Och jag räknar kallt med att få betäcka Kids mamma med honom när han växt till sig! :D

Wild Rein, det vet du nog! :D

I vilket fall ska det bli jättekul i sommar! :banana:

Men egentligen är det ju din modell som är mest "inne".... Och jag räknar kallt med att få betäcka Kids mamma med honom när han växt till sig! :D

Wild Rein, det vet du nog! :D

I vilket fall ska det bli jättekul i sommar! :banana:

Det där alldeles :love: fantastiska huvudet:love: får du nog hålla i så ingen snor det av dig....otroligt huvud, vackert, uttrycksfyllt:d
Coolt med lite "live fighter" o inte bara fight på buke:angel:
ser fram mot de närmsta säsongerna, så ni kan ju börja slåss....the best fighter will get my mare, he he!:banana:

Minsann...det är inte ett betyg man sopar under mattan, det vet jag det! :D

Men ahn får svår konkurrens i sin åldersklass i år, det vet jag också! Ska bli spännande!!! :banana:

Mina tummar håller på din kille!!! Hoppas jag får möjlighet att åka och kika irl på någon av de kommande tävlingarna. PM:a gärna när och var du ska någonstans om du kan.;)

Coolt med lite "live fighter" o inte bara fight på buke:angel:
ser fram mot de närmsta säsongerna, så ni kan ju börja slåss....the best fighter will get my mare, he he!:banana:

Hjälp! :crazy: Kan vi inte få henne varannan säsong? :d

Jag tänker skicka en märr till qtrsforpleasure sen, sen bryr jag mig inte om om hennes hingst står till förfogande eller inte! :devil: Han ska betäcka Kids mamma hur som helst liksom! :D

Oavsett blir det svårt att slå långbeningen i gångartsklasserna sen men jag tänker göra mitt bästa! :devil:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 603
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 049
Senast: shia
·
Hästmänniskan Ber om ursäkt om tråden ligger fel, hoppas i så fall moderator kan placera den på ett mer passande ställe. Jag börjar från början...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Martina_m
·
Hästhantering Förra året fick vi för oss att ta föl på en travare som vi köpt av polisen. Det blev en korsning mellan varmblod och tinker. :crazy: Nu...
Svar
7
· Visningar
1 539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V