Hjälp! Nervös!

Sv: Hjälp! Nervös!

Tack, ja det tycker jag med...:D
Nästa projekt för mig och den lånade fjorddamen är lördagens träningstävling....:angel: :crazy:

:bump: :banana: :bump:
Ni kommer klara av det där finfint! :D

Undrar när Wrangler får igång sitt internet och kan berätta mer om gården och hästarna och sånt...

Instämmer, mkt nyfiken på hur det går med allt :)

vilket härligt ställe det ser ut att vara. och med bonus hästar den svartbruna ser ju helmysig ut:love: blir lite avis faktiskt vill också ha bonushäst:o fölger tråden spänt eftersom jag själv håller på att köpa en avstyckad gård (tillsammans mad min syrra). vill ha rapporter:) så kanske man kan stjäla lite idéer:D

Tack för bildvisningen:bow:
Hon verkar ha köpt en helmysig gård och hästarna, ja suck, mums för sen bruna:love:
Men hoppas vinkällarn är större, än det vi fick se med sina 2 fåtöljer:eek:
Annars får ni andra problem m plats:rofl: ;)

Vinkällaren ÄR större, jag tog bara inte så detaljerade bilder. Det var MÖRKT (och min kamera impade nog lite på Wrangler) och allt var inte klart. Tänkte ta bilder när de hunnit få klart mer. (Just nu prioriteras annat.)

FÖRHOPPNINGSVIS har Wrangler internet imorn och kan komma med en ordentlig rapport på allt som hänt.
Jag var där idag igen och tog nya bilder, men jag väntar med att lägga ut dem så kan Wranglan själv rapportera med dem. :D

Ser toppen ut!!! Och fina bilder!!! Sneglar själv på ett litet ställe några km härifrån men bävar för ev.flytt (har gjort det lite för ofta ett tag nu...:angel: )

Hoppas Wrangler nu är tillbaka i etern snart...;)

Tack, ja det tycker jag med...:D
Nästa projekt för mig och den lånade fjorddamen är lördagens träningstävling....:angel: :crazy:

Ska du vara med ?! Woow ! Har aldrig fått se dej på en hästrygg !:d
Vad är det för fjording du fått tag på ?

:bump: :banana: :bump:
Ni kommer klara av det där finfint! :D

Undrar när Wrangler får igång sitt internet och kan berätta mer om gården och hästarna och sånt...

Hoppas det...:crazy: Fast lilla Betty är i alla fall lugn och stadig..:love:

Undrar jag med, vill ju höra allt om wranglans nya ställe....:bump: :D

TJOHOOOO!!! :bump: :D

The Wranglan is back!!! :devil:

Men bara för ett kort inhopp...jag måste ut o stolpa!!! Ville bara säga att jag tycker att ni alla är underbara :love: och att jag har saknat er maaaaassooooor!!!!!!!!!!!!!!!!! :bow:

Har nu äääntligen fått tillträde till cyberspace igen, och kommer tillbaka ikväll, men nu måte jag gå ut o hjälpa sambon med betet! Ska berätta allt sen!!!

Förresten, fick en fölis i förrgår natt också! :love:

Jätte grattis till fölisen! och till gården oxå!!!! :banana:

Hur känns det att vara gårdsägare nu då????

Hallåååå, välkommen tb:bow:
Och en jättemassa grattisar till fölisen...
Ja, och så vet du vad som gäller....bilder även på den...

Åååå, skall du med flytta?
För o få mer plats till fölisar el?;)

Det här är lite OT, men nog 17 hade jag dig framför mig i kön på Börjes idag???
Vågade inte fråga:o , för jag har ju inte sett dig förut...
Du skulle köpa det där flygmedlet till "kreatur" vad det nu heter igen?
Flusa...var det visst...
Naturligtvis hade dom den inte, så det fick bli Switch-on....
Eller tog jag fel?
Isf va det tur jag inte frågade nåt:smirk:

Senast ändrad av en moderator:

Jätte grattis till fölisen! och till gården oxå!!!! :banana:

Hur känns det att vara gårdsägare nu då????

Tack! :D

Jo, jag har ju varit gårdsägare två gånger innan men denna gången känns det helt annorlunda. Dels för att jag inte är själv vilket jag varit innan, och dels för att denna gården verkligen känns rätt, som "min" (ja, eller vår då om man ska va petig :p ) gård!

Underbart i vilket fall, så när kommer ni? :D

Jaha.. gissade nästan att det var henne du fått låna.:)
Lycka Till i morgon ! :banana:

Måste också säga till Wrangler; Jättefin gård ! Och fina hästar ;)

Måste också säga till Wrangler; Jättefin gård ! Och fina hästar ;)

Tack! :love: :bow:

Måste säga att jag är väldigt glad nu! Betena är stängslade o alla hästarna ute på sitt grönbete! :)
Har skrivit mer utförligt om allt på min blogg, men lägger inte ut adressen här, det får man nog inte.

Bjuder dock på en bild på min vackra Kid (om jag får tycka själv :D ).... :love:

Kid.jpg

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 607
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 049
Senast: shia
·
Hästmänniskan Ber om ursäkt om tråden ligger fel, hoppas i så fall moderator kan placera den på ett mer passande ställe. Jag börjar från början...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Martina_m
·
Hästhantering Förra året fick vi för oss att ta föl på en travare som vi köpt av polisen. Det blev en korsning mellan varmblod och tinker. :crazy: Nu...
Svar
7
· Visningar
1 539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka