Hjälp! Nervös!

Sv: Hjälp! Nervös!

Kul att ni fick tag på en bra gård till slut även om jag önskat att den legat i Värmland....:angel:
Förresten vad är det för stam på travaren???:D

Kul att ni fick tag på en bra gård till slut även om jag önskat att den legat i Värmland....:angel:
Förresten vad är det för stam på travaren???:D

Äsch, det är inte så långt till Värmland! :D

Stam? ...ska jag veta sånt? Den är vit.... :cool:

Äsch, det är inte så långt till Värmland! :D

Stam? ...ska jag veta sånt? Den är vit.... :cool:

Så sant men inte lika nära som I Värmland....;)

Det ska du absolut veta...:cool: Seså knata nu iväg och leta fram papperen på kraken så jag får veta...:angel:
*Knattrar uppfodrande med fingrarna*

Eh...öh....

På A svarar vi B

Och på B svarar vi vet inte.

:D

Får be och få återkomma med detta. :bow:

Tyskarna får leva med gräsliga tapeter med tofsar i gästhuset för det hinner vi inte göra något åt!
E inte det modernt igen?
Låt det sitta vet ja...:rofl:

En rolig sak var att vi för första gången var nere i källaren på nya huset igår (ja ja jag är inte så noga med hus när jag köper gård bara stallet är okej! :o ) och gissa vad vi hade missat, en jättefin vinkällare med valv o allt! :banana: Ibland är man lite väl enkelspårig....
Hehe, just därför hittar inte jag "MIN" gård....för ladugården inte oftast inte är färdigt för hästar...
Resten av huset får bli en "glad" överraskning, som i ditt fall...:d

Plats iallafall för all fin whisky! Vilka kommer på provning sen??? :D
Klart man kommer, om man blir bjuden så:D

VIT TRAVARE:eek: !!!!!
Snälla...foton så fort du hinner...hellst nu:rofl:

Oj oj oj då.... Ja det skulle vara väldigt önskvärt! Nu är den ju inte direkt gjord nånting med och den är verkligen GIGANTISK (iaf i bredd) men tanken är att hon ska köras in och förhoppningsvis funka i verksamheten....men jag vet precis hur hoppfullt det är att jag ska ha tid med denna häst så en fodervärd o ev senare ny matte/husse är mkt intressant! :D

Vi får ta och dricka en kopp te eller fem över det, helt enkelt! :D

Åh, VIT travare! :love: :bow:
Är araben lika häftig?

Araben är underbar, men väldigt speciell och med en massa i bagaget. Tyvärr är det en hingst, jag vet inte om jag har plats för den helt enkelt...

Om jag inte tar den tar nog ägaren bort den, han är 14 år och inte inriden, knappt hanterad och väldigt reserverad...
Sugen blir jag ju för jag har ridit hans pappa en sommar för länge sen och haft hans bror och dess avkommor i träning med bra resultat.... Särskilt hans bror som inte heller var inriden vid 9 års ålder!

Men jag måste väl vara realist.... man kan inte ta på sig hur mkt som helst o jag vete faan om jag roddar två vuxna hingstar och tre unghingstar utan att blir alldeles för knöligt.....

Jag lovar ta bilder i helgen och lägga ut så fort jag kopplat upp mig i cyberspacet igen...Nån som vet hur fort det går att få bredbandet inkopplat? På Telias hemsida står det tre veckor! :eek: Det funkar inte!

Jag lovar ta bilder i helgen och lägga ut så fort jag kopplat upp mig i cyberspacet igen...Nån som vet hur fort det går att få bredbandet inkopplat? På Telias hemsida står det tre veckor! :eek: Det funkar inte!

Ingen aning, men du o jag lär väl få reda på det (håller på för fullt med att beställa - måste aktivera fast telefoni först)...

Det KAN ju ta flera veckor o då får vi väl lösa det på nåt sätt! :D
(Vi kommer ju inte stänga av det gamla nätverket förrän det nya bredbandet är igång.) :angel:

Oj, vad det låter skoj. Det är kul att flytta tycker jag ochs peciellt när det är till sitt drömställe. Grattis! Och lycka till. Verkligen kul. OCh precis som alla andr ahär är jag säker på att du kommer att fixa det. När tyskarna kommer på torsdag så har du säkert både tapetserat om, ridit in de tre hästarna du fått, packat upp alla lådorna och fått igång hela din verksamhet.
Ska bli kul att se bilder.
Jackpot

Oj, vad det låter skoj. Det är kul att flytta tycker jag ochs peciellt när det är till sitt drömställe. Grattis! Och lycka till. Verkligen kul. OCh precis som alla andr ahär är jag säker på att du kommer att fixa det. När tyskarna kommer på torsdag så har du säkert både tapetserat om, ridit in de tre hästarna du fått, packat upp alla lådorna och fått igång hela din verksamhet.
Ska bli kul att se bilder.
Jackpot

Med tanke på att Wrangler just nu inte verkar ha nån internetuppkoppling, så har hon ju tid över till annat! :D
Jag är toknyfiken på hur det går o kommer väl ringa när jag vet att den värsta stressen lagt sig (dvs efter torsdag).

Håller tummar o tår för att allt går som det ska med allt den här veckan! :banana:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 607
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 049
Senast: shia
·
Hästmänniskan Ber om ursäkt om tråden ligger fel, hoppas i så fall moderator kan placera den på ett mer passande ställe. Jag börjar från början...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Martina_m
·
Hästhantering Förra året fick vi för oss att ta föl på en travare som vi köpt av polisen. Det blev en korsning mellan varmblod och tinker. :crazy: Nu...
Svar
7
· Visningar
1 539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka