Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att ni fick tag på en bra gård till slut även om jag önskat att den legat i Värmland....
Förresten vad är det för stam på travaren???
Äsch, det är inte så långt till Värmland!
Stam? ...ska jag veta sånt? Den är vit....
Tack!
Tyskarna får leva med gräsliga tapeter med tofsar i gästhuset för det hinner vi inte göra något åt!
E inte det modernt igen?
Låt det sitta vet ja...
En rolig sak var att vi för första gången var nere i källaren på nya huset igår (ja ja jag är inte så noga med hus när jag köper gård bara stallet är okej! ) och gissa vad vi hade missat, en jättefin vinkällare med valv o allt! Ibland är man lite väl enkelspårig....
Hehe, just därför hittar inte jag "MIN" gård....för ladugården inte oftast inte är färdigt för hästar...
Resten av huset får bli en "glad" överraskning, som i ditt fall...
Plats iallafall för all fin whisky! Vilka kommer på provning sen???
Klart man kommer, om man blir bjuden så
Oj oj oj då.... Ja det skulle vara väldigt önskvärt! Nu är den ju inte direkt gjord nånting med och den är verkligen GIGANTISK (iaf i bredd) men tanken är att hon ska köras in och förhoppningsvis funka i verksamheten....men jag vet precis hur hoppfullt det är att jag ska ha tid med denna häst så en fodervärd o ev senare ny matte/husse är mkt intressant!
Hjälp!
Tyskarna o hästarna kommer på torsdag....
Jag lovar ta bilder i helgen och lägga ut så fort jag kopplat upp mig i cyberspacet igen...Nån som vet hur fort det går att få bredbandet inkopplat? På Telias hemsida står det tre veckor! Det funkar inte!
Oj, vad det låter skoj. Det är kul att flytta tycker jag ochs peciellt när det är till sitt drömställe. Grattis! Och lycka till. Verkligen kul. OCh precis som alla andr ahär är jag säker på att du kommer att fixa det. När tyskarna kommer på torsdag så har du säkert både tapetserat om, ridit in de tre hästarna du fått, packat upp alla lådorna och fått igång hela din verksamhet.
Ska bli kul att se bilder.
Jackpot