Hjälp! Nervös!

Sv: Hjälp! Nervös!

Åh tack :love:

Men jag har just bestämt mig för att inte åka på några shower i år! :angel:
Drabbades just av en väldans prestationsångest! :crazy: :p

Wild Rein, just nu är jag mest livrädd för att han ska få en smäll mitt på dishen eller nåt.... :eek: ..och en snygg broskpålagring! Typiskt mig, alltid olyckskorp! :cool:

Hjälp! :crazy:
Jag tänker skicka en märr till qtrsforpleasure sen, sen bryr jag mig inte om om hennes hingst står till förfogande eller inte! :devil: Han ska betäcka Kids mamma hur som helst liksom! :D

:devil:

Om qtrsforpleasure skulle krångla och inte vilja betäcka ditt sto...då vet jag vart han förmodligen kommer att stå i träning:angel: Jag kan pm:a dig då så kan du bara svänga förbi med märren:angel: ;)

Åh tack :love:

Men jag har just bestämt mig för att inte åka på några shower i år! :angel:
Drabbades just av en väldans prestationsångest! :crazy: :p

Wild Rein, just nu är jag mest livrädd för att han ska få en smäll mitt på dishen eller nåt.... :eek: ..och en snygg broskpålagring! Typiskt mig, alltid olyckskorp! :cool:

Hmmm, du får nog jobba på prestationsångesten, jag kräver att denna häst åker på dom flesta showerna:devil: ;) , jag vill se lite fight och jag vill inte betäcka omeriterat...så sätt fart bara...jag kommer att ha noggrann koll:d

Och håll detta fantastiska huvud inlindat eller nåt, bara tanken på kraschad dish..:eek: ...nä, linda in han i bomull!!
...Må bäste man vinna....

Hallå där....Förste sto till betäkning är MITT Wrangler !!

Nu håller du Bosse och Kid inlindadei flera lager bomull !!

Och vad då inte ut och tävla i sommar!!!!!!????

"slipper"jag grooma menar du????

Om qtrsforpleasure skulle krångla och inte vilja betäcka ditt sto...då vet jag vart han förmodligen kommer att stå i träning:angel: Jag kan pm:a dig då så kan du bara svänga förbi med märren:angel: ;)

Nu börjar det likna kupp!!
:rofl:

Och vad då inte ut och tävla i sommar!!!!!!????

"slipper"jag grooma menar du????

Slipper?! :cool:
Nähädu, nu har ju jag bokat in oss på "hotell qtrsforpleasure" över natt till Enköpingsshowen så du ska inte bara grooma, du ska visa också! :D

Slipper?! :cool:
Nähädu, nu har ju jag bokat in oss på "hotell qtrsforpleasure" över natt till Enköpingsshowen så du ska inte bara grooma, du ska visa också! :D

Okey chefen!!!! ;) :bump: :bump:
Låter kul iaf!!!!

Har du hyrat barnvakt oxå då föresten eller fårman ha dom i bärsele under halter kavajen?

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 607
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 049
Senast: shia
·
Hästmänniskan Ber om ursäkt om tråden ligger fel, hoppas i så fall moderator kan placera den på ett mer passande ställe. Jag börjar från början...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: Martina_m
·
Hästhantering Förra året fick vi för oss att ta föl på en travare som vi köpt av polisen. Det blev en korsning mellan varmblod och tinker. :crazy: Nu...
Svar
7
· Visningar
1 539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V