Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej, är ingen westernryttare men kom bara att tänka på en sak. Finns det någon vits med enörasträns?? eller är det bara en utseende...
2
Svar
22
· Visningar
3 626
Senast: sarma
·
J
Western Jag behöver snabbhjälp av sadelexperter! Det är såhär att jag, efter tjafs med vanliga allroundsadlar, besämt mig för att prova en...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: lillaida
·
R
Western Jag undrar om någon eller några kan förklara skillnaden mellan ovanstående sadlar? Vilken skulle passa mig bäst, jag vill enbart ha den...
Svar
7
· Visningar
1 693
·
K
Western hej hej!!! jag har ett varmblods sto som jag rider western på eller rättare sakt jag vill rida western på. men jag kan inget om denna...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: Ginne
·
Western Jag undrar lite hur man sköter... Westernsadeln: Kan man putsa den som vanligt eller ska man låta bli att putsa alls? Bootsen...
Svar
7
· Visningar
1 040
·
E
Western Hej Jag undrar om någon vet vart man kan få tag på sådana där reptyglar som man använder till bosal? Tack!!!
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Ginne
·
M
Western Mitt ena arabsto har alltid varit svår och få framåt.När jag rider henne på ridbana är det näst intill omöjligt att få fram henne i...
Svar
17
· Visningar
1 400
Senast: Audi
·
M
Western Jag började med NH och western för 5 år sedan.Det har lärt mig mycket och jag har fått en helt ny bild av hur hästen fungerar.Jag märkte...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: tyra1
·
Western Någon som vet var jag kan hitta en bra repgrimma till bra pris? Tacksam för tips!
Svar
14
· Visningar
1 620
Senast: bigganl
·
Western Någon som tränar centrerad ridning?
Svar
17
· Visningar
1 607
Senast: malumbub
·
E
Western Jag ska spara till en westernsadel till min j-ligt :devil: BREDA häst, ca 130 grader vid i engelskt mått mätt.. Funderar redan nu på...
Svar
11
· Visningar
1 324
Senast: Egonson
·
Western Hej allihopa! Nu vill jag bolla lite andra saker inom pleasure :angel: Jag har själv, som många av er nog vet, en treåring hemma...
Svar
3
· Visningar
901
·
Western I många sammanhang har Paint och Pinto blandats ihop. Jag kollade på Wikipedia där det stog så här om Pinto: Pinto är en amerikansk...
Svar
8
· Visningar
1 965
·
Western Jag rider i vanliga fall AR men provar lycka på er sida i stället:angel: Jag letar febrilt efter ett stångbett till min arab.De 2 jag...
Svar
13
· Visningar
1 333
Senast: charmant
·
T
Western Jag har en svart bomlös sadel med westernfendrar.Skulle det se okej ut med ett mörkbrunt westernträns till då?Eller var finns det svarta...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Bill
·
Western ngn som vet var man hittar wranglers jeans med lägre midja. Dom jag har sitter ju i armhålan känns det som.... Vill ha svarta.
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: annie_91_
·
Western Frågade tidigare i en tråd om min pålle skulle kunna bli något inom western så efter att legat magsjuk så testade vi på hemma lite. Har...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: urkella
·
Western Vart får tag i träns och grimmor från weaver? Det är framför allt grimmor jag letar efter..
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Egonson
·
S
Western Är det någon som har någon avkomma efter honom? Hur är dom i lynnet?Har själv en efter honom.
Svar
14
· Visningar
1 141
Western Vad gör ni med era hästars manar när ni åker på tävling? Min häst har halvlång, väldigt tunn man, och jag vet inte vad jag ska göra...
2
Svar
21
· Visningar
1 840
Senast: attempt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård