Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hur ser ett ridpass ut för dig och din häst just nu? (anledningen till att jag skrev just nu är för att jag vill veta vad ni tränar på...
Svar
13
· Visningar
999
Senast: attempt
·
Western På grund av dåligt väder ute, blev jag akut läshungrig härom dagen. Jag gick in i en kiosk och köpte tidningen "Lucky Rider" 4.2007...
Svar
12
· Visningar
1 776
T
Western Det kanske redan finns en sådan här tråd . jag är bara lite nyfiken på vad ni tycker om att lämna iväg hästar på träning . Har ni...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: Equizotic
·
Western vad tycks :p mer i nästa inlägg
Svar
5
· Visningar
952
Senast: Gordon
·
Western Sitter och kollar på showbillen för nationals tävlingen och undrar vad är Amateur trail select?
2
Svar
27
· Visningar
1 828
Senast: Wild Rein
·
Western Jag är kvalad till NRHA-EM i Youth 14-18 och Rookie, jag och tre tjejer till ska ner till Österrike och rida. Jag är 4:a i Sverige i...
Svar
15
· Visningar
1 416
C
Western Våren är här! På andra platser läggs det ut bilder på årets föl. Varför inte här med? Kom igen- visa era telningar för oss alla och...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
15 190
Senast: qtrsforpleasure
·
Western Hur länge har du ridit western? Vad har du för inriktning? Vem/vilka tränar du för? Vad har du för häst/hästar? Tävlingsnivå? Gärna en...
2
Svar
36
· Visningar
4 272
Senast: Paxinarion
·
Western Jag vet att det är flera här på buke som syr sina egna westernträns och jag måste bara säga att dom är urfiina efter jag har kikat på en...
Svar
3
· Visningar
1 322
Senast: Bill
·
Western skulle vilja veta hur man styrke tränar en häst, jag vet om det med backar är bra för muskler, men där jag bor finns det inte så mycket...
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: Ramir
·
P
Western Många ska till Chappet, men vilka av er ska tävla? vore kul o träffs.
2 3
Svar
54
· Visningar
2 820
Senast: Paxinarion
·
A
Western Har precis flyttat till Alingsås och undrar lite över vilkar tränare som finns eller som anlitas här. Och om någon anordnar clinics och...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: attempt
·
Western Ni som har börjes westernträns lr varit och kollat på börjes hemsida, jag ska beställa ett träns och ett par tyglar därifrån och...
Svar
10
· Visningar
1 651
Senast: Fia_90
·
Western Som frågan däruppe lyder, hur ser man om bommen är bruten på en w-sadel ? Efter helgens äventyr så har sadeln praktiskt taget legat...
Svar
2
· Visningar
1 147
Senast: Wild Rein
·
Western Skulle vilja dra med sambon på någon westerntävling i sommar, dels för att lära mig lite själv men mest för att visa honom att det finns...
Svar
4
· Visningar
848
Western Jaha ja, nästa dalatävling, vilka har tänkt sig en resa till Avesta och vilka klasser????:banana::banana:
Svar
2
· Visningar
981
Senast: ernst
·
M
Western Har ett 8-årigt arabsto som jag tycker om att träna med.Brukar rida henne 20-30 min varje gång i paddock avslutar med en tur i...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: sensible
·
Western Hej alla! Jag har gått o blivit med westernsadel. Den är helt underbar att sitta i! Är ingen westernryttare men gillar sadeln :)...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: Piraja
·
Z
Western Har en sadel som jag behöver bli av med, har annonserat på 4 el 5 ställen på nätet men inte får jag sålt den för det inte. Det är en...
Svar
17
· Visningar
2 108
Senast: Piraja
·
S
Western Vad är det för skillnad på vanligt bett och ett Westernbett?
Svar
5
· Visningar
886
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hålvägg
  • DIY hästvård