Tävla på RHC

Sv: Tävla på RHC

:bump::bump: Jiiippiii!
Så du kommer tillslut :)
Kommer du att vara där hela helgen? alltså alla dagar?

Texas:
Jag kommer med en skimmel arab... Men det verkar vara ganska många skimmel araber... Jag kommer hejja på er alla!! Även fast jag kommer å tävla själv ;) Om du ser någon galning på någon skimmel arab så e det bara att komma fram.. Erik vet vem jag är :D

//Carro

Japp ! det vet jag. :angel::D;)
Och vi kommer säkerligen umgås endel så Texaz, ser du två skimmelaraber (dock väldigt olika nyans) som rids av två vilt kacklande ryttare så kan du vara säker på att du hittat oss !!! :eek::rofl:

Men Carro då!!! Dig har jag ju träffat, så dig känner jag nog igen!!!
Är det samma häst som du red i Frötuna???

Ser verkligen framemot HC, inte långt kvar nu!!!

:banana::bump::banana::bump:

Men Carro då!!! Dig har jag ju träffat, så dig känner jag nog igen!!!
Är det samma häst som du red i Frötuna???

Ser verkligen framemot HC, inte långt kvar nu!!!

:banana::bump::banana::bump:

Va det den första tävlingen som Wrcs hade?
Isånt fall så JA!
Men han gick som ett ÖÖÖÖKK med det stora ÖÖ, lyssnade inte på va ja sa osv... nu har han lugnat sig en aning... han har liksom kommit in i tävlings andan igen.. det kan ta sisodär 2 tävlingar innan han lugnar sig och ca 3 tävlingar innan han kommer in i tävlings andan:angel:
Men nu så, hoppas jag att han är lugn...
Vem va du då?

Ja du Erik, en del snack lär det väl bli.. hihi.. Har ju inte träffats på ett tag... *Längtar* :)

//Carro

JAHAAAAA!!
Det är ju du :banana:
Haha, va kul.. ja då vet du ju vem jag är.... :D Åå ja vet vem du e..
Har du tävlat något med henne också då?
Vad är det för 4 åring du ska tävla med på rättvik?
Kanske inte iof sak ta upp sånt i chappen tråd... hoppas att det inte gör så mycket..
får väl kanske fråga något om chappen oxå då:idea:
Vilken dag åker du ner?

//Carro

åh vad avundsjuk jag blir!!! vill åxå åka och titta och va med.... suck.
inga pengar,dyrt att åka härifrån och så ska jag på bröllop....
men HEJA FRIDA!!!!!
saknar dig.......

ähum... är från dalarna jag med egentligen....

åh vad avundsjuk jag blir!!! vill åxå åka och titta och va med.... suck.
inga pengar,dyrt att åka härifrån och så ska jag på bröllop....
men HEJA FRIDA!!!!!
saknar dig.......

ähum... är från dalarna jag med egentligen....

Tack tack!
Kramar

Lite spinoff då;)!!!
Har tävlat damen en gång till, hon gick bra tycker jag men det är långt till toppen.....
Har nu efter mycket velande bestämt mig för att pensionera henne, hon är så ofräsch att jag inte vill fortsätta, förslitningar, så nu får hon bara vara sällskap åt sonen sin, det är fyraåringen.....
Pappan är nordis, och jag hoppas kunna börja träna boskap med honom....
Vi syns på Chappen!!!! Jag är där torsdag till söndag!!!:bump::bump:

*antecknar*

Är det ok att söka upp er på HC???? Säga hej och klappa på pållarna???

Jätte kul , bjuder på en hutt, gillar att dansa. Hakar du på ?
E de nån som håller en tumme? Ska tävla imorn, trail, wh och barrel race. Måste testa formen.Ciao:smirk:

De gick vägen , vi gjorde vad vi skulle, e så nöjd. Tack för tummen Texas.:bow:

Det var så lite;), då sparar jag samma tumme till HC!!!! Sen får vi hutta och dansa:banana::banana::banana:

Det var så lite;), då sparar jag samma tumme till HC!!!! Sen får vi hutta och dansa:banana::banana::banana:

De ska bli as kalas, jag kommer ju att göra ett mindre bra framträdane på tävlings arenan, men ett större på dansbanan.;)

NU ligger luftmadrassen uppumpad för att kolla att den e tät. Inhandlat ett nytt flugtäcke o div konserver. Imorn blir de lite träning av alla hästar eftersom dom får va ifred till näst måndag. Nu e de lite pirrigt, vad fn ha man gett sig in på igentligen. Jo de e mitt sätt att fira att jag fyller 50 i år. Lev o upplev innan det är för sent.;):banana:

Liknande trådar

Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Elo
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: CaisaCax
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 321
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix