Tävla på RHC

Sv: Tävla på RHC

Jajamän!!! Träna på nu så vi slipper bua och kasta ruttna tomater:smirk::D:D
Nejdå, det är säkert inga problem, såg jättebra ut i fjol och verkade inte vara en tillfällighet:).

Jag ska dit och tävla i Trail, Ranch Trail och W. Horsemanship!:bump:

Meeen, nu vill jag ju veta vilka ni alla är så att jag kan heja ordentligt på alla bukefalister!!! Ledtrådar tack!!!:D

Hmm, och vem kan du vara tro:confused:, Erik har jag koll på, Fia tror jag att jag kan få till och Paxinarion borde gå och känna igen, Maja ska jag nog också lura ut, eller iallafall hästen:D...
Ja just, ja, Gordon var det, tja, jag kommer nog att få leka detektiv på HC i sommar och sen ska jag heja på er alla, för att jag tycker att ni är så modiga!!!!:love::love::love:

jag kommer med min arab, skimmel, ska vara med i barrel race och pole bending!

Meeen, nu vill jag ju veta vilka ni alla är så att jag kan heja ordentligt på alla bukefalister!!! Ledtrådar tack!!!:D

*antecknar*

Är det ok att söka upp er på HC???? Säga hej och klappa på pållarna???

Hej!

Jag har inte varit med här på Buke så länge så jag känner inte till någon av er.
Tävla på chappen ska jag iallafall!
Kommer tävla en häst som jag har i träning i WP, WH.
Hon är 6 år och har bara varit riden i knappt ett halv år under sin livstid, tar ut henne på chappen och ser vad det blir.

Det viktigt där blir bara att ge henne en positiv upplevelse!

Frida

Ja vi ska vara på plats, bara o hälsa på.Snart smäller d.....:banana::bump::bow:
Hästen e i form , hoppas d håller i sig bara.:crazy:

Hmm, och vem kan du vara tro:confused:, Erik har jag koll på, Fia tror jag att jag kan få till och Paxinarion borde gå och känna igen, Maja ska jag nog också lura ut, eller iallafall hästen:D...
Ja just, ja, Gordon var det, tja, jag kommer nog att få leka detektiv på HC i sommar och sen ska jag heja på er alla, för att jag tycker att ni är så modiga!!!!:love::love::love:
Jo men mig känner du igen pga att jag kommer nog vara den ända som rider en gråskäck med kort kort svans. Kan inte lägga in bilder här direkt men jag har ju bilder på pixbox.se så det är bara söka där så känner du igen oss sen. Men jag är alldeles för blyg:angel: för att gå fram och hälsa på alla. Jag kommer nog stå där och gäspa :oför när jag blir lite nervös (innre nerver) så blir jag hemskt trött och gäspig men sen när jag är på banan då kommer adrenalinet igång älskar att tävla:love::cool:. Jag varit Jockey förut i unga dar. Men som sagt ni är välkomna att häls på mig.:bow:

Ja vi skall också dit, två super-araber med ryttare :idea:

Det blir HW, TS, Re, WP....Debut för den ena och invant för den andra...mest fundersam på debuthästen...vad han kan tänkas hitta på! Vanligtvis en klippa, men chappen är ju lite speciell...

Eg är det cool så lugna hästarna är där...skottlossning, parad, 4 hjulingar fast på två hjul!, speakerrösten, musiken, massor av folk, lassoträningar, massa andra hästar, ny miljö, trummor, 40 galppperande hästar på framridnings banan (TP klassen snart) alla tält och försäljningsstånd...ja det finns en del att reagera på som häst om man vill...

Jag ska också tävla! Trail, Ranch Trail och Pleasure. ;)

:bump::bump: Jiiippiii!
Så du kommer tillslut :)
Kommer du att vara där hela helgen? alltså alla dagar?

Texas:
Jag kommer med en skimmel arab... Men det verkar vara ganska många skimmel araber... Jag kommer hejja på er alla!! Även fast jag kommer å tävla själv ;) Om du ser någon galning på någon skimmel arab så e det bara att komma fram.. Erik vet vem jag är :D

//Carro

Liknande trådar

Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Elo
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: CaisaCax
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 321
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix