Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här kommer en bild på Lyckornas Enigma, 50% Paint e: Vic Tim Rocket, u: Funny (ASVH). Taget med mobil av syrran'
Det inte cobban fixar tar syrrans taxar hand om ...och skulle dom falera finns det en Parson Jack Russel vid namn Morran som gör skäl för namnet...men du är välkommen att kika (fast inte på tisdag, då ska jag till stockholm och kika på Monty Roberts)Helt orädd för coben...så lite bättre vakt får du allt ha inget kan hindra mig...
Mmmmm, var det inte på tis jag skulle hämta dottern fr Ingelstad...hähä, kanske drar m trp
Gaahhhhh! Vilken RÖTA!!!
Han har svarta haser!! Och mestadels svart svans!
Och du kommer klara dig undan från att behöva se gula pissfläckar eller bruna bajskluttar på låren....
Helt idealiskt tecknad den lille grabben. GRATTIS!!!!
mvh Eva
Ja, det skall du verkligen inte va, och med dig som matte, så kan det bara bli en riktig stjärna av honom en dagDet inte cobban fixar tar syrrans taxar hand om ...och skulle dom falera finns det en Parson Jack Russel vid namn Morran som gör skäl för namnet...men du är välkommen att kika (fast inte på tisdag, då ska jag till stockholm och kika på Monty Roberts)
Van vid taxar o har en Kromfhorländer hemma, som är ett snäpp värre än en Jackis
Nä vad kul, han såg jag i Malmö förra året....
Öhm, syrran skall väll med
Skämt o sidå...du kan ge dig på att det blir en extra runda till Börjes i sommar...jag vet att stallvärden behöver Alger
Tack...jag är inte missnöjd med hans utseende på något sätt alls
(fast inte på tisdag, då ska jag till stockholm och kika på Monty Roberts)
Gaahhhhh! Vilken RÖTA!!!
Han har svarta haser!! Och mestadels svart svans!
Och du kommer klara dig undan från att behöva se gula pissfläckar eller bruna bajskluttar på låren....
Helt idealiskt tecknad den lille grabben. GRATTIS!!!!
mvh Eva