Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Western Jag hittar inget schema ang Rhc, finns det någonstans så man kan läsa vilka dagar, tider respektive vilka klasser startar o.sv?
Svar
7
· Visningar
960
Senast: fancyfree
·
Western Va tidigare tänkt att han skulle bli åt hopp lite dressyr, men då han är livrädd för hindrena och jag är ingen dressyrryttare utan vill...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: attempt
·
S
Western Hej!! Kan ni inte berätta hur långt har ni kommit med era 2 åringar. Och hur höra de är nu..
Svar
5
· Visningar
965
Senast: Mia L
·
Western Finns det ingen på western som vill prata om träning och teori? Läser ibland inne på "Dressyr" och där debatteras det ju lite friskare...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 932
Senast: Kapre
·
Western Jjag red min första Barrel Race tävling/träning idag och både jag och hästen tyckte att det var huuur kul som helst. Jga har kikat...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 485
Senast: CaliforniaSwed
·
Western Nu har jag varit ute och provridit i min nya W-sadel (kändes kul men konstigt :smirk:) men jag ville be om råd för att jag blir inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 413
B
Western Hjälp! Jag har köpt en svans"påse" (skydd)...var bara tvungen, innan hon vispat sönder svansen helt... Och så för o hålla den ren...
2
Svar
35
· Visningar
3 524
Senast: BonRaiz
·
A
Western Jag har köpt en bomlös sadel av märket Knights. Har haft en sadelmakare här och prövat ut westernsadlar, men ingen av hennes vanliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 602
·
T
Western Fick mig en funderare när jag besökte en tävling på en nyinvigd arena i Skåne härom veckan. I samband med några rookie-klasser i...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 665
Senast: white socks
·
C
Western En av hästarna som kom hem i Torsdags var AKILAS haflinger Lolla. 9 år gammal och 144 i mkh. Hon är en häst med egen vilja och mkt stark...
Svar
8
· Visningar
1 053
Senast: CindyLou
·
Western Nu ska jag starta en tråd där jag förhoppningsvis kan få hära era åsikter om det här med vilken storlek man ska ha på bettet. När...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Anneli
·
B
Western Varför måste westerntränarna vara så förbenat dyra? En "vanlig" tränare ligger rätt så mycket under en westerntränare. Nu när det börjar...
2
Svar
25
· Visningar
2 991
Senast: tirnanog
·
Western Hej! Jag har en fråga till er som har två eller fler tränings/tävlingshästar Hur får ni det att fungera med tid, ekonomi osv? Hur...
Svar
7
· Visningar
952
Senast: Fina
·
D
Western Jag undrar om det finns någon här som med en bild eller en bra beskrivning kan förklara för mig hur man spänner en helt vanlig...
Svar
5
· Visningar
1 288
Senast: malumbub
·
Western hej på er, jag är lite nyfiken på hur man gör en rollback, resp hur man lär hästen att göra rollbacks. är det samma rörelse som en...
2
Svar
20
· Visningar
3 090
·
S
Western Jag har gjort en film med lite bilder å filmer från April Open, kanske inte den bästa kvaliten på vaker fotona eller filmerna. Men ändå :o:D
Svar
4
· Visningar
977
Senast: CorallaLover
·
T
Western Måste bara få skryta lite:) Ikväll klarade jag silvermärket i westernridning (WRAS) med poängen 8/10, 8/10, 7/10, 7/10 och 7/10 :)...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: twinstar
·
Western Ja, finns dom? Jag håller för närvarande på att lära min pokvän rida och han tycker det är skitkul Så småningom kan han tänka sig att...
Svar
11
· Visningar
1 363
·
S
Western jag har inte riktigt fattat hur det går till, ska det vara deltävlingar i år?
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Sellan
·
D
Western Hejsan! Jag har en westernsadel med "tyg" band som man spänner sadelgjorden i. Jag skulle hellre vilja ha ett band av läder, då jag tror...
Svar
3
· Visningar
1 242
Senast: sarma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka