Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Western Jag har en bomlös westernsadel av märket Knights. Jag undrar vad jag ska ha för pad till den? Vet någon en sida man kan beställa ifrån...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: attempt
·
T
Western Vilka här använder benskydd på hästarna? Vilken sort och varför? Tell me! :bump:
Svar
1
· Visningar
743
Senast: attempt
·
Western HejHej ! Jag har precis börjat rida min ponny med halsring . Det går jättebra i alla gångarter , kan stanna , volta , rygga lite smått...
2
Svar
20
· Visningar
2 336
Senast: CoNo
·
C
Western Hej allihop, Jag har haft ett stort stamintresse i 25+ år, men inriktat mig på de "engelska" grenarna. Vad det gäller westernavel, så...
Svar
13
· Visningar
2 320
Senast: malumbub
·
P
Western är det okej att tävla med ett sånt här bett. har inte fått regelboken ännu...
Svar
16
· Visningar
1 683
Senast: TDJ
·
T
Western Någon som kan något om Crunkle sadlar? hur dom är i kvalite m.m.? Är de bra sadlar? Funderar på att köpa en Crinkle A som jag hitta...
Svar
16
· Visningar
1 552
Senast: girl_tea
·
Western Har läst flera trådar där människors sadlar döms ut fullständigt, och undrar då givetvis som ny på den här sidan VAD är det som är...
Svar
9
· Visningar
1 250
Senast: lakrits
·
T
Western Jag postar detta i en egen tråd eftersom jag tror att vi kan få igång en diskussion i ämnet som för mig är VÄLDIGT intressant, jag...
Svar
17
· Visningar
3 055
Senast: Lazy Lady
·
Western Finns det någon som helst rimlighet att tro att det skulle kunna gå att träna igång en fyraåring till start i D-tävling på fyra...
Svar
13
· Visningar
1 231
Senast: Paxinarion
·
Western Hej funderar lite. har sett ett quartersto med färgen red roan och tydligen så ska man inte forsätta avla på detta sto med quarter...
Svar
17
· Visningar
1 935
Senast: Gordon
·
Western När jag studerat mina quarterföl ute i hagen så ser jag att den yngsta passar när han går. Har inte sett det hos quarter förut o undrar...
Svar
3
· Visningar
928
·
Western AKUT HJÄLP, VIKTIGT :angel: Så här, en släkting till mig kommer på besök i helgen från USA. Det blev lite snabbt inplanerat och min...
Svar
1
· Visningar
880
Senast: Kickis
·
Western Det finns ju några här....;) Är denna sadel sned eller är det vinkeln/bilden som är konstig??? Är det helsmäck? Tänker på nitarna...
Svar
10
· Visningar
1 038
Senast: Bill
·
Z
Western är den bra? någon som vet? har en häst med kort rygg som säkert skulle må bra av en sån men frågan är om den slutar ligga bra när hon...
Svar
8
· Visningar
1 424
Senast: Piruetta
·
S
Western Jag håller på att fylla i en tävlingsanmälan. En blankett från wras som det stod att man skulle använda. Men jag förstår mig inte på...
Svar
8
· Visningar
1 006
Senast: sarma
·
Western Ni som ska till Chappis i år den 28 juni - 1 juli, vad har ni för planer att shoppa ibland alla de saker som man kan stå och känna...
Svar
12
· Visningar
1 310
Senast: Paxinarion
·
Western Vart kan jag få tag i riktigt breda, tunga tyglar? Jag har kikat på lite hemsidor men hittar ingenting.. :(
Svar
1
· Visningar
746
Senast: Light
·
Western Fösökte hitta länken som man kunde prova färger på olika utrustning samt hästen tror den var tysk. Kan nån ta fram den igen åt...
2
Svar
27
· Visningar
2 393
·
Western Lite onödig tråd kanske, men vet ni hur man uttalar 'shufly'? Alltså en sån där hårtofs som man fäster på sadelgjorden för att jaga bort...
Svar
16
· Visningar
1 247
Senast: Bill
·
Western Spinner vidare i mina funderingar på lämplig ras om man har som ambition att pyssla med boskapsgrenar, finns det några raser som är...
Svar
12
· Visningar
1 106
Senast: white socks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Förbereda hundar inför bebis?