Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vilket märke på padar tycker ni mest om? Jag tycker mest om Diamond Wool, Professionals Choice och Tacky Too. Har dock bara provat de...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: leia
·
E
Western Har varit och provridit en häst två gånger nu, 4,5 år gammal och westernriden. Grundriden, gas, sväng, broms, back, gå åt sidan och en...
2
Svar
36
· Visningar
2 645
Senast: Egonson
·
Western Hur mycket är medelpriset per månad när man lämnar in hästen på träning hos någon känd tränare/ryttare? Vad brukar ingå i priset...
Svar
18
· Visningar
2 177
Senast: attempt
·
Western Ni som rider western, jag är lite nyfiken på vad ni ger era hästar.. Utöver grovfoder alltså. :smirk: Min tjej får bara kornkross som...
2
Svar
24
· Visningar
2 275
Senast: kryddelydd
·
T
Western Jag rotade runt i ett gammalt förfallet stall. Under mägnder av trasiga smutsiga uttorkade sadlar och träns fann jag den här. Den såg...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 788
Senast: bigganl
·
K
Western Jag skulle gärna vara med på en kurs med John Moore. Är det någon som vet om han ska arrangera någon i Sverige och om det finns...
Svar
12
· Visningar
1 657
Senast: em76
·
Western Vad säger reglerna om delägarskap? Detta gäller främst i tävlingssammanhang, men om det har nån betydelse även annars, så berätta gärna...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: malumbub
·
Western Vad tycks? Hästen är en 10-årig arabvalack.
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: Sammets_rosa
·
C
Western Idag tar jag hem min 2 åriga arab från ett bete. Nu har jag lite olika valmöjligheter vem han ska gå ihop med. Vad har ni för råd om...
Svar
14
· Visningar
1 062
Senast: BonRaiz
·
Western Jag hörde häromdagen, när jag berättade att min häst var korsning mellan quarter och arabiskt fullblod, att de korsningarna blir...
2
Svar
24
· Visningar
3 102
·
Western hej hej har ett litet onödigt problem men det är så att jag har börjat finslipa på ridningen o har kirrat ett par sporrar, men har...
Svar
10
· Visningar
1 116
Senast: busigdemon
·
Western Enkel fråga, hur mycket tar en stor och grov kvarting? Ev ska det bli en till häst i familjen och jag behöver då en viktbärande till...
Svar
10
· Visningar
1 411
Senast: Chex
·
G
Western Har tänkt mig att ställa upp i någon halterklass framöver men vet inte riktigt hur det går till - tips på bra sidor som beskriver...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: wrangler
·
Western http://www.ewu-bayern.com/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=54&func=detail&id=55...
Svar
7
· Visningar
932
Senast: alazzi
·
Western Vilket snafflebett (två-delat) rekkomenderar ni? Jag har vart inne på massor olika hemsidor som har massor av olika bett. Vilket ska man...
Svar
7
· Visningar
1 164
Senast: Anneli
·
E
Western Släng in en eller flera bilder på W-sadlar du tycker är snygga! Färg, modell, utsmyckning, skärning mm kvittar, bara du tycker den är...
Svar
19
· Visningar
1 918
Senast: Chex
·
M
Western Vad har ni för erfarenhet av slidingskor? En del tränare och ryttare är ju för och en del emot... Kan det skada hästen på nåt sätt...
Svar
14
· Visningar
2 201
Senast: western_boy
·
Western kan ngn förklara för mig, är det som ett vanligt gymnasium (har för mej att det bara är 2 år?) eller är det en skola man ska gå på efter...
2
Svar
23
· Visningar
2 578
Senast: tirnanog
·
Western :rofl: :rofl: :rofl: Nej här e de rosa-FEVER :D Vad tycks?
2
Svar
23
· Visningar
2 035
Senast: Cita
·
B
Western Frågade på en tråd hur "fel" det var att ha blåjeans på tävling/show, men då jag bara fick ett svar, startar jag en egen:idea...
Svar
13
· Visningar
1 046
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka