Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför tror du inte att den legat i bråten det går att putsa upp saker så de ser rätt bra ut faktiskt. Den är fin att ha i vardags rummet bredvid baren och cowboy hatten bredvid. de går att göra mkt cool inredning.
Tråkigt att en del ska vara så nedvärderande här låter som nån sorts besservisser. Både BILL och KENNETH rätt ofta faktiskt och de lustigaste är att de är bara på sadelutrustning som detta är. Jag har väl stött på de nån annan gång ang hamster osv.Kommer inte ihåg riktigt.
Skulle vara roligt om dom la in en bild på sin egen utrustning osv. så vi får se hur de riktiga PROFFSEN har de. HIHIHIHIHI.....HA
Varför tror du inte att den legat i bråten det går att putsa upp saker så de ser rätt bra ut faktiskt. Den är fin att ha i vardags rummet bredvid baren och cowboy hatten bredvid. de går att göra mkt cool inredning.
Tråkigt att en del ska vara så nedvärderande här låter som nån sorts besservisser. Både BILL och KENNETH rätt ofta faktiskt och de lustigaste är att de är bara på sadelutrustning som detta är. Jag har väl stött på de nån annan gång ang hamster osv.Kommer inte ihåg riktigt.
Skulle vara roligt om dom la in en bild på sin egen utrustning osv. så vi får se hur de riktiga PROFFSEN har de. HIHIHIHIHI.....HA
Hjälp vilken attityd ni har på det här stället .
det konstiga är att BILL och KENNETH ... i princip ALLTID SVARAR I SAMMA TRÅDAR?!?!
ofta är de inne med några timmars mellanrum och ibland går det dagar innan båda dyker upp SAMMA DAG?
troll???
de lägger aldrig ut bilder på sigsjälva/hästar/tävlingsresultat etc. men konstigt nog är de bäst i hela sverige?
i vissa trådar säger bill tillomed emot sigsjälv? jag kan citera om ni vill se vad jag menar.
därför tycker jag att man inte ska bry sig om vad de skriver. jag tror att både bill och kenneth är samma person som bara är en "wannabe"
finns det något "bevis" på att det är bills sadel då? den är ju inte äns på en häst! om han har en så bra kamera så att bilden blir så fin, varför inte slänga in en bild på en av deras så fina hästar?
och de andra bilderna ser ju ut å ha blivit fotade i en studio
ja dom där k o b är lustiga, men dom har väl inga kompisar att hacka på. Haaa haaa hiiiihiii där fick han/dom
Hjälp tänk om dom hackar på mig nu dåå!!!
Äh skit i dom.
Man kan väl dela med sig av sin kunskap utan att vara otrevlig tycker jag!
Ska sägas att det finns trevliga hjälpsamma människor här också som INTE ägnar sig åt sånt.
Vilken konstig tråd det här var, .
Måste trösta ts och berätta att jag i all min okunskap tyckte sadeln såg jättedyr och orginell ut . Jag såg nämligen inte de farliga häftklamrarna.
Lämnar den här tråden åt sitt öde.
Synd om de människor som måste in på trådar för att provocera med barnsliga inlägg.
Cred till resten som tar den på allvar.
Vad har jag sagt som är barnsligt?
Vilken konstig tråd det här var, .
Måste trösta ts och berätta att jag i all min okunskap tyckte sadeln såg jättedyr och orginell ut . Jag såg nämligen inte de farliga häftklamrarna.
Fruktansvärt mogen attityd här....