Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vilka här var med i den tävlingen? Vilka klasser deltog ni i? Vad fick ni för placeringar? Kan berätta att jag kom bland de sista i...
Svar
18
· Visningar
1 100
Senast: Mijho
·
Western Hej på er, Nu skulle jag vilja få lite klarhet.. Vad innebär Incentive fund egentligen? Enligt AQHA har min häst samlat på sig...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: Sidekick
·
Western Vi säger att jag någon gång skulle få för mig att betäcka mitt sto som är en arab/paint med en renrasig painthingst, blir det fölet en...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: attempt
·
Western Jag syftar på ett sånt här www.borjes-tingsryd.se artikel 4474 Är det lika böjligt som ett vanligt tredelat eller är det "rakare"...
Svar
5
· Visningar
1 578
Senast: Gaia
·
E
Western Hej, behöver tips! Finns det möjlighet att omskola en ung, liten, lätt travnordis till hyfsad westernhäst till en "hobbyryttare" trots...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Piraja
·
Western Om man har filt under saden, vad är det för pad man ska ha mellan filten?
Svar
16
· Visningar
1 758
Senast: gutenviks
·
W
Western Tar efter Gillys tråd om kvartingar, men är istället nyfiken på paintar :) . Är lite sugen på att skaffa mig en egen när den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 037
Senast: Thornbird
·
E
Western Om man blir medlem i en WRAS-ansluten westernklubb, blir man då automatiskt medlem i WRAS? Eller hur funkar det? :o
Svar
3
· Visningar
774
Senast: malumbub
·
S
Western Hej! Hur långt bak sätter ni eran westernsadel? Jag har hört talas om att den ska vara lite längre bak än en vanlig sadel.. Är det...
Svar
7
· Visningar
1 013
Senast: Daimie
·
D
Western Jag har en westernasadel som det sitter "tyg" grejer på.(där man ska spänna fast sadelgjorden) Finns det sådana att köpa i läder? Jag...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: ricca
·
T
Western Ännu en sadeltråd.. :angel: Men jag som är ny som westernryttare har hört lite olika om hur sadeln ska skötas. Endel säger att den...
Svar
9
· Visningar
1 061
·
Western Vilka sporrar kan passa till dessa boots? http://i54.photobucket.com/albums/g87/westernsaved/boots.jpg
Svar
7
· Visningar
904
·
D
Western Hur vet man att westernsadeln ligger bra??
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Fina
·
Western Nån som vet om det finns nån bra sida med enbart westernhästar till salu/köpes/foderhästar?
Svar
10
· Visningar
1 338
Senast: jackpot
·
F
Western Jag har sett hur westernsadlarna och tränsen blir allt nyare och mer dekorerade. Men om man tittar bak i tiden och på deras...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Sellan
·
Western Måste berätta om min dag idag. Dagen som avgjorde mitt och min unghästs öde. En del av er vet att jag ville sälja min plutt bara för...
Svar
19
· Visningar
1 272
Senast: Mirre
·
Western Nu äntligen ska jag och skruttan ut på tävling, det ska bli så kul och jag är jättenervös. Fast jag känner mig ändå ganska säker, det är...
2
Svar
35
· Visningar
2 243
Senast: Camilla_H
·
Western Undrar bara ska ni till High Chaparal på western tävlingarna i sommar. Har ni bokat el ska ni ta hus vagn el tält eller ska många av...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 907
Senast: lakrits
·
Western hallå! nu har jag äntligen fått stallplats så nu är det bara och vänta på att pärlan kommer ner!:bump: vars håller ni alla andra...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: doleron
·
Western Har fått en känsla av att det mest är kvalitetsmärken som gör hardseats. Är det korrekt? Eller finns det även smäcksadlar med det...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: Bill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka